Håber der er en eller flere der kan give mig et hint om hvad jeg gør forkert!
Jeg har lavet en wordpressblog med et købt theme på. Når jeg skal uoloade billeder til mit site går det ok, men lige så snart de har været igennem photoshop ( fx blevet til en collage, eller med noget grafisk arbejde på, skriftyper osv. ) så vil den ikke ligge billederne op???
Når jeg starter i photoshop laver jeg en ny, i den str jeg normalt ligger billeder op i. Og udfra det begynder at skabe mit nye billede...
og nej det gør den ikke, den står bare og "rotere" som om den tænker.... men der sker ingen ting lige meget hvor længe man venter.
Har du prøvet med et andet billede bare for sjov? Som måske er mindre? Det kan være lidt svært at gætte sig til, det kan også have noget med dine fil rettigheder at gøre - hvis du slet ikke kan uploade nogle billeder via wp upload.
Ellers er du velkommen til at sende en pm med link og evt. oprette en bruger til mig så jeg kan prøve at logge mig ind og se om jeg da kan regne det ud.
Det kan være det gør en forskel. Du kan også prøve i første omgang at uploade billedet i dit medie-biblotek, hvor du derefter kopiere urlen fra billedet. Derefter sætter du urlen ind der hvor du vil oprette din/dit side/indlæg.