Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside blog/ Photoshop problemer....

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Håber der er en eller flere der kan give mig et hint om hvad jeg gør forkert!

Jeg har lavet en wordpress blog med et købt theme på. Når jeg skal uoloade billeder til mit site går det ok, men lige så snart de har været igennem photoshop ( fx blevet til en collage, eller med noget grafisk arbejde på, skriftyper osv. ) så vil den ikke ligge billederne op???

Når jeg starter i photoshop laver jeg en ny, i den str jeg normalt ligger billeder op i. Og udfra det begynder at skabe mit nye billede...

700 x 1054

72 p

Nogle der har en ide???

Håber nogle kan hjælpe :))

RANDRUP

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:31

Hm hvilket format gemmer du dine billeder i? Og kommer "wordpress" ikke med nogen fejlmeddelse?

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 12:38

Gemmer i JPEG

og nej det gør den ikke, den står bare og "rotere" som om den tænker.... men der sker ingen ting lige meget hvor længe man venter.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:15

Randrup:

Gemmer i JPEG

og nej det gør den ikke, den står bare og "rotere" som om den tænker.... men der sker ingen ting lige meget hvor længe man venter.

Har du prøvet med et andet billede bare for sjov? Som måske er mindre? Det kan være lidt svært at gætte sig til, det kan også have noget med dine fil rettigheder at gøre - hvis du slet ikke kan uploade nogle billeder via wp upload.

Ellers er du velkommen til at sende en pm med link og evt. oprette en bruger til mig så jeg kan prøve at logge mig ind og se om jeg da kan regne det ud.

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 13:36

Ja kan godt ligge helt normale billeder op. Billeder lavet i helt samme str. men uden skrift fra photoshop fx.

Det er når jeg lavet teks men fx en font jeg har købt så går det galt. Eller tegner noget på billede......

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:34

Kan dine filer blive for store efter turen i Photoshop, Når du gemmer, gemmer du så "save for web" og så med maximum quality? 

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 21:58

Den der hedder "save for web" er ikke en mulighed. Man kan ikke trykke på den :////

Har prøvet at køre den ned i opløsning og det hjælper stadig ikke??????

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:05

Prøv a gemme filen i .gif, eller .png.

Det kan være det gør en forskel. Du kan også prøve i første omgang at uploade billedet i dit medie-biblotek, hvor du derefter kopiere urlen fra billedet. Derefter sætter du urlen ind der hvor du vil oprette din/dit side/indlæg.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:07

Prøv at tjekke under Image - Mode, at det står til RGB. CMYK virker f.eks. ikke på nettet.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 22:30

Disse gemme muligheder er der ikke:/

Har lagt det i medie-bliblotek med det er ikke der den henter den.

Det er ligesom nedenfor er der en der hedder:

Post image (som er den der gør den kommer til at ligge i mit kørende galleri. Og der står bare upload så henter den billede fra skrivebord

Når man trykker upload henter den på skrivebord derfor kan man ikke sætte url ind???????!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)