Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejser betalt for ikke-ansatte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God formiddag Amino, håber meget at nogen kan hjælpe mig lidt her :)

Jeg har netop startet et enkeltmandsfirma hvor jeg laver marketing og branding igennem computerspil både online og face-to-face ved messer og events. Jeg har flere interesserede kunder allerede men mit problem ligger i, at en del af mit markedsføringskoncept er baseret på brugen af etablerede computerspils "stjerner".

F.eks. er der et stort event event i Helsinki næste måned hvor to firmaer er meget interesseret i at betale mit firma for at være til stede. Problemet er bare at hvis jeg skal levere det bedste produkt bliver jeg nødt til at have omkring 3 spillere med. Disse spillere har allerede meldt ud at de med glæde vil stille sig til rådighed, bare de får turen betalt.

Men der findes ingen måde jeg kan betale denne tur over mit firma er der? De er jo ikke reelt set ansatte.

Nogen der har en ide?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46686
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:59

Det kan jeg - uden at være revisor ligefrem - slet ikke se noget problem i. Du kan da sagtens betale flyrejse - bestille deres billet med deres navn på og betale hotel (husk hotel fradragsregler og mad/repræsentation google det hvis du skal ha hotel og mad) for dit firma. Det eneste krav er, at det er arbejde de udfører som er nødvendigt/fortaget for driften at dit firma

Du kan også sagtens ha folk der giver dig en faktura på rejsen udført for dig - det kan de gøre med CPR som privat personer - men her ville jeg bare bestille rejsen til dem og klart beskrive formålet på bilaget

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:29

Du kan sagtens afholde udgiften - sørg bare for at formålet med udgiften er klar og tydelig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)