Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hobbyside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad syntes i om min side Lottostat.dk

Herunder tænker jeg især på load hastigheden.
- Jeg har brugt langt tid på at optimere siden i hastighed, og brug en masse af de råd man får rundt omkring. Blandt andet har jeg også cachet resultaterne fra php - hvilket sparer mig en masse forespørgsler i MySQL og PHP, siderne serves som rent html - og billeder, javascript og CSS loades fra en anden server der kører Apache MPM worker. (Jeg har prøvet GWAN serveren, men det kører faktisk i det tilfælde her ikke hurtigere).

Ja, det vil sige at *siden kører på nuværende tidspunkt på to servere :) 

Blandt andre ting, har min søn nævnt at han tidligere syntes at siden var alt for "rød", det vil sige der var rigtig mange røde links rundt omkring der ikke havde meget relevans, men de er nu kommet op i en guldfarvet menu - og burde være relativt nemme at finde hvis man vil bruge dem.

Siden er ændret fra dens oprindelige idé med at give forslag til lottospil, til hovedsageligt at svare på spørgsmål fra brugerne, samt give de nyeste resultater ret hurtig efter udtrækningen.

Derudover har jeg brugt rigelig tid på at optimere siden til søgemaskiner.

Jeg vil meget gerne have alle jeres input og eventuelle forslag :)

På forhånd tak! NB: Jeg vil såmænd også gerne lave linkbytte med andre sider, som relaterer til Betting eller sport - men som ikke omhandler lotto spil :)

Editor i Amino driller..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jeg kunne ikke finde en kontakt siden ved fejl og mangler eller vis man har spørgsmål

social medier altid godt især google plus vigtigt nu , dog kunne twitter oveni overvejes derved kan man likes siden let og dele den der i disse medier

i alt må jeg sige en godkendt side god og overskuelige side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:48

Mikael christiansen:

jeg kunne ikke finde en kontakt siden ved fejl og mangler eller vis man har spørgsmål

social medier altid godt især google plus vigtigt nu , dog kunne twitter oveni overvejes derved kan man likes siden let og dele den der i disse medier

i alt må jeg sige en godkendt side god og overskuelige side Smile

Tak for din feedback Mikael :)
Der er en e-mail adresse på faktisk samtlige spørgsmål og svar sider, samt forsiden :) Jeg har droppet at have en kontakt side fordi det egentlig også står på http://www.lottostat.dk/info.php , http://www.lottostat.dk/ og f.eks. http://www.lottostat.dk/hvor_mange_tal_er_der_i_onsdags_lotto.lotto_faq 
Hvad syntes du om hastigheden? Den er idag blevet linket med rel="author" på sidens G+ side :) 
Twitter har jeg egentlig aldrig forstået... 
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes siden virker god og stærk udseendes messigt, dog er den ret flabet med dine reklamer.

Jeg har en gruppe venner jeg plejer at sende mine projekter rundt til, for at høre om siden er for meget, for kedelig, eller andet. Så jeg får noget feedback fra folk som kunne være eventuelle "kunder".

Din side fungere meget engelt og nogenlunde hurtigt. Så der ser jeg intet problem.

Din kode virker til at være super advanceret, og det kan jeg både lide, samt ikke lide. (men det vil jeg ikke komme ind på).

Held og lykke med siden! Super spændene projekt! :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:09

Flabet med reklamer? Altså to af dem er fixed position, og det syns du er irriterende?

Med hensyn til koden, må du gerne uddybe det eller sende det i en privat besked hvis du mener det er irrelevant for denne tråd :)

Mange tak for din besvarelse Smile

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Flabet med reklamer? Altså to af dem er fixed position, og det syns du er irriterende?

Jeg syntes dine reklamer er gode, med flabet tror jeg bare, at de vil komme i vejen for folk som er klassiske eller lignene. Med det mener jeg, at jeg tror dine reklamer kan skræmme dine "kunder" væk, som de kan ignorer dem og se hjemmesidens ide.

Nu ved jeg bl.a. at jo flere (flabede) reklamer man har, jo mere ser folk siden som noget reklame/spam/"virus" på grund af alt den handling der foregår på siden.

Så vil råde dig til at vælge dine reklamer med god omhu, og vurdere om de er relevante for dine "kunder" eller om de kan skræmme dem væk, tag den helt ind til benet.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:01

Alex Westergaard:

Tom Frank Christensen:

Jeg syntes dine reklamer er gode, med flabet tror jeg bare, at de vil komme i vejen for folk som er klassiske eller lignene. Med det mener jeg, at jeg tror dine reklamer kan skræmme dine "kunder" væk, som de kan ignorer dem og se hjemmesidens ide.

Nu ved jeg bl.a. at jo flere (flabede) reklamer man har, jo mere ser folk siden som noget reklame/spam/"virus" på grund af alt den handling der foregår på siden.

Så vil råde dig til at vælge dine reklamer med god omhu, og vurdere om de er relevante for dine "kunder" eller om de kan skræmme dem væk, tag den helt ind til benet.

Hej Alex og igen tak for din kommentar :)

Jeg ved ikke om de er specielt flabede, det er Google Adsense reklamer, som egentlig har vist sig at konvertere bedst for mig - men det kan godt være der er for mange af dem.

Det er så bare rimeligt svært at beslutte sig for hvilken reklame der skal smides væk :)

Syntes personligt, at med det "indhold" min side har - så må man vel også forvente tre reklamer per side.

Omend jeg nok bør re-think om den under menuen skal være position fixed også :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:07

Jeg har så i går forsøgt at lave min første video også - den kan ses på http://www.lottostat.dk/info.php - om så det kommer til at trække lidt flere besøgende ved jeg ikke, men det kan vel aldrig skade?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:18

Tom Frank Christensen:

Hejsa

Hvad syntes i om min side Lottostat.dk

Herunder tænker jeg især på load hastigheden.

- Jeg har brugt langt tid på at optimere siden i hastighed, og brug en masse af de råd man får rundt omkring. Blandt andet har jeg også cachet resultaterne fra php - hvilket sparer mig en masse forespørgsler i MySQL og PHP, siderne serves som rent html - og billeder, javascript og CSS loades fra en anden server der kører Apache MPM worker. (Jeg har prøvet GWAN serveren, men det kører faktisk i det tilfælde her ikke hurtigere).

Ja, det vil sige at *siden kører på nuværende tidspunkt på to servere :) 

Blandt andre ting, har min søn nævnt at han tidligere syntes at siden var alt for "rød", det vil sige der var rigtig mange røde links rundt omkring der ikke havde meget relevans, men de er nu kommet op i en guldfarvet menu - og burde være relativt nemme at finde hvis man vil bruge dem.

Siden er ændret fra dens oprindelige idé med at give forslag til lottospil, til hovedsageligt at svare på spørgsmål fra brugerne, samt give de nyeste resultater ret hurtig efter udtrækningen.

Derudover har jeg brugt rigelig tid på at optimere siden til søgemaskiner.

Jeg vil meget gerne have alle jeres input og eventuelle forslag :)

På forhånd tak! NB: Jeg vil såmænd også gerne lave linkbytte med andre sider, som relaterer til Betting eller sport - men som ikke omhandler lotto spil :)

Editor i Amino driller..

Jeg har lige quote min start post, der er stadig ingen der har kommenteret om siden loader hurtig eller langsom for dem? Surprise

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:50

Du burde fjerne den scrollbar der er på den midterste kasse, det er irriterende at når man starter med at scrolle ned fra toppen af siden og ned over midten så hopper den ind og scroller på den midterste scroolbar, det virker uprofessionelt.
Det norske og det svenske flag burde ikke forsvinde når man scroller ned.
Det ser heller ikke særlig smart ud af hele din side har rykket sig pga. den reklame i højre side.
Hvorfor har du den grå kasse i baggrunden?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)