Lidt om mig: Jeg er en 19 årig mand med stor appetit for indlæring og er naturligt meget nysgerrig og spørgende. Personlige egenskaber: Udadvendt, iderig, positivt indstillet, motiveret, engageret, loyal, pligtopfyldende, tilpasningsdygtig, fremdrivende og energisk Jeg opvoksede i Vordingborg med min Far, som har været en stor rolle model i mit liv da han ledte mange projekter og arbejdede bl.a. alternative behandlingsformer samt arbejde med udviklingshæmmede, handicappede og unge. I dag er han ejer af scala-massage, (www.minmassage.dk). Også min Mor, har haft stor indvirkning i mit syn på arbejdslivet, da hun er designer og iværksætter, og har været med til at lave adskellige kollektioner for store firmaer, og selv opstartet flere virksomheder. Herudover har jeg en kæreste som jeg bor med i en lejlighed i Randers C, men det skal ikke betyde at jeg ikke er mobil, jeg kan sagtens indfinde mig med at have lange rejser for at komme på arbejde og komme sent hjem.
Udover det er jeg indehaver af en mindre internet virksomhed, som sælger tøj til unge og gadgets:) Jeg søger et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra og selv tilrettelægge min arbejdstid, for at nå de deadlines der forventes af mig, eller et job hvor mine arbejdstider er flexible. Jeg er god til at tage ansvar og være ledene i projekter, det har jeg erfareret ved at selv at starte projekter og lede dem. Jeg vil meget gerne sende et CV, bare sig til.
Med Venlig Hilsen
Julian
|
Julian$:Jeg er en 19 årig mand med stor appetit for indlæring og er naturligt meget nysgerrig og spørgende.
Personlige egenskaber: Udadvendt, iderig, positivt indstillet, motiveret, engageret, loyal, pligtopfyldende, tilpasningsdygtig, fremdrivende og energisk
Hvad med ikke at begå samme fejl som 1000vis andre unge mennesker?
Tag dig en uddannelse.