Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et job:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lidt om mig:

Jeg er en 19 årig mand med stor appetit for indlæring og er naturligt meget nysgerrig og spørgende.

Personlige egenskaber:       Udadvendt, iderig, positivt indstillet, motiveret, engageret, loyal, pligtopfyldende, tilpasningsdygtig, fremdrivende og energisk 

Jeg opvoksede i Vordingborg med min Far,  som har været en stor rolle model i mit liv da han ledte mange projekter og arbejdede bl.a. alternative behandlingsformer samt arbejde med udviklingshæmmede, handicappede og unge.

I dag er han ejer af scala-massage, (www.minmassage.dk). Også min Mor, har haft stor indvirkning i mit syn på arbejdslivet, da hun er designer og iværksætter, og har været med til at lave adskellige kollektioner for store firmaer, og selv opstartet flere virksomheder.

Herudover har jeg en kæreste som jeg bor med i en lejlighed i Randers C, men det skal ikke betyde at jeg ikke er mobil, jeg kan sagtens indfinde mig med at have lange rejser for at komme på arbejde og komme sent hjem.

Udover det er jeg indehaver af en mindre internet virksomhed, som sælger tøj til unge og gadgets:) 

Jeg søger et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra og selv tilrettelægge min arbejdstid, for at nå de deadlines der forventes af mig, eller et job hvor mine arbejdstider er flexible.

Jeg er god til at tage ansvar og være ledene i projekter, det har jeg erfareret ved at selv at starte projekter og lede dem.

Jeg vil meget gerne sende et CV, bare sig til. 

Med Venlig Hilsen

Julian 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:51

Julian$:

Jeg er en 19 årig mand med stor appetit for indlæring og er naturligt meget nysgerrig og spørgende.

Personlige egenskaber:       Udadvendt, iderig, positivt indstillet, motiveret, engageret, loyal, pligtopfyldende, tilpasningsdygtig, fremdrivende og energisk 

Hvad med ikke at begå samme fejl som 1000vis andre unge mennesker?

Tag dig en uddannelse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:24

Julian$:

opvoksede i Vordingborg med min Far,  som har været en stor rolle model i mit liv da han ledte mange projekter og arbejdede bl.a. alternative behandlingsformer samt arbejde med udviklingshæmmede, handicappede og unge.

I dag er han ejer af scala-massage, (www.minmassage.dk). Også min Mor, har haft stor indvirkning i mit syn på arbejdslivet, da hun er designer og iværksætter, og har været med til at lave adskellige kollektioner for store firmaer, og selv opstartet flere virksomheder.

Du skal fremhæve dine egne joberfaringer & jobkompetencer - det er de færreste der har mor og far med på arbejdet.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:01

Jeg vil give dig lidt hjælp på vejen, siden jeg ikke tror folk kun ansætter ud fra en forum tråd.

1. Lav et online CV, så ingen skal bede om at få et tilsendt, de gider de simpelthen ikke.

2. Brug det online CV til at eje dit eget navn online på Google, det vil sige 1st pladsen.

3. Byg et fedt CV gerne med et grafisk design, du kan se eksempler her.

4. Jeg kender ikke dit CV men inkludere uddannelse, erhvervserfaring, kurser / certificeringer, succes historier, nøgleord, ambitioner, ønsker for fremtiden, egne projekter og hvad der ellers kan hæve interessen for eventuelle arbejdsgivere.

5. Være mindre anonym, sæt dit billede på Amino og dit CV samt hvor du ellers færdes.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:14

Lasse Smith:
fedt CV gerne med et grafisk design, du kan se eksempler her.

- Yes det er nogle fede og inspirende lay-outs

mvh.

Michael

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:16

Julian$:
Udover det er jeg indehaver af en mindre internet virksomhed, som sælger tøj til unge og gadgets:) 

Hvilke gadgets går med tøj :)

Ej undskyld, spøg til side.
som de andre siger, det er de færreste der ansætter pga en forum tråd,
men syntes der mangler noget i din ansøgning:
1. Hvilken type job søger du? det er ikke nok at skrive: søger et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra.
2.  du modsiger lidt dig selv: " jeg kan sagtens indfinde mig med at have lange rejser for at komme på arbejde og komme sent hjem." og "Jeg søger et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra og selv tilrettelægge min arbejdstid,"

i dit CV kan du evt skrive omkring hvilke kompetancer du har tilegnet dig som b.la. selvstændig, i skolen osv.

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)