Jeg har ikke arbejdet med Prestashop eller webhotel før, men jeg har lyst til at få denne del af processen ind under huden inden jeg går videre med opstart af firma/netsalg. Jeg har købt et domænenavn og købt et års billig adgang til Meebox så jeg har god tid til at få lære at administrerer og få fornemmelse af mine egne og hjemmesidens muligheder. Jeg har downloadet Prestashop via oneclick på Meebox hjemmeside, og kan også se at den ligger i en mappe inden på siden. Nu er det så jeg behøver lidt introduktion/hjælp til at komme videre. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at få aktiveret Prestashop på mit webhotel? Jeg har søgt bredt på nettet efter hjælp og af den vej sikkert trykket på noget forkert på mit webhotel Jeg skal nok sende dig alle de oplysninger du behøver for at kunne starte mig sikkert op i mit nye projekt. Du har måske arbejdet rigtig meget med Prestashop og ved præcis hvorledes det er bedst at starte det op på Meebox webhotel, så jeg håber du vil hjælpe mig igang. Skulle du bo i Midtjylland kommer jeg gerne forbi til en snak om Prestashop. Skriv evt. til mig på: wyke2005@gmail.com Mange venlige iværksætterhilsner Henrik Møller Wyke |
Har du prøvet at tilgå din hjemmeside? Prestashop har jo en web-interface :-)