Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige fået lavet en hjemmeside www.solarpanelsystem.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået lavet en hjemmeside www.solarpanelsystem.dk, og nu har jeg brug for at den kommer på nogle søgemaskiner, så den bliver synlig. Idag forsøgte jeg at tilmelde den til Yahoo, men det måtte jeg opgive, jeg kunne simpelthen ikke finde frem til det sted hvor den skulle tilmeldes. Jeg kunne læse at der kunne gå op til en måned eller to før den ville komme på deres hjemmeside, og det syntes jeg er lang tid.

Hvis jeg skal gøre noget specielt ved hjemmesiden for at den bliver acceptert hurtigere så hører jeg gerne fra nogen af jer kloge hoveder, for der skal til at ske noget,på forhånd tak.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:38

Dét at du har linket til den herfra burde være nok til at få den indexeret i google (og det er den allerede...)

Du kan tilmelde den til yahoo her - det fandt jeg ud af ved at søge på "add site yahoo" i yahoo...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:48

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49

Mange tak Peter 1982, det vil jeg prøve, jeg håber at det er nemmere end sidste gang, mange tak.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:19

Det handler om at vente, og få en masse links.

Det som du har behov for er at sætte dig ind i basal søgemaskineoptimering. Prøv at søg lidt på Google / Amino efter det, også kan du komme godt i gang. Du kan også tage kontakt til nogle Aminoer der kan hjælpe for småpenge, hvis du bare vil have det basale op og spille.

F.eks ting du kunne gøre til en start:

• Din signatur her på Amino kan indeholde et link. Det gør du får besøgende og får et link, der gør du kommer højere op i søgemaskinerne (MEGET groft sagt)
  • Dine side titler (øverst til venstre i din browser), skal være et "søgeord" du prøver at optimere efter. Nu er jeres branche ret hård, så forvent der kræver en del arbejde.
Held og lykke.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 10:29

- Og som kronen på værket tager du fat i en dygtig journalist, som skriver en pressemeddelelse, der kommer i medierne landet over og dermed også på mediernes websites. 

:-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 10:55

Vilhelt klart anbefale dig nogen link pakker,

Der er mange her på Amino, der tilbyder pakker hvor de tilføjer dit link i forskellige
link kataloger. Det kan mærkes på dine Google placeringer.

Mvh

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Hej phillip, mange tak for inputtet, jeg har tænkt mig at tilrette som du skriver, men har lige læst på en hjemmeside at google ikke læser meta filer mer så dem rammer jeg så ikke. Derfor har jeg oprettet Aswords, så burde jeg vel komme op på deres side, det må tiden vise.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09

Hej Mikael, jeg forstår ikke helt hvad du mener jeg skal gøre, er det at skrive på deres hjemmeside, og hvordan gør man så det ??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)