Har lige fået lavet en hjemmesidewww.solarpanelsystem.dk, og nu har jeg brug for at den kommer på nogle søgemaskiner, så den bliver synlig. Idag forsøgte jeg at tilmelde den til Yahoo, men det måtte jeg opgive, jeg kunne simpelthen ikke finde frem til det sted hvor den skulle tilmeldes. Jeg kunne læse at der kunne gå op til en måned eller to før den ville komme på deres hjemmeside, og det syntes jeg er lang tid.
Hvis jeg skal gøre noget specielt ved hjemmesiden for at den bliver acceptert hurtigere så hører jeg gerne fra nogen af jer kloge hoveder, for der skal til at ske noget,på forhånd tak.
Det som du har behov for er at sætte dig ind i basal søgemaskineoptimering. Prøv at søg lidt på Google / Amino efter det, også kan du komme godt i gang. Du kan også tage kontakt til nogle Aminoer der kan hjælpe for småpenge, hvis du bare vil have det basale op og spille.
F.eks ting du kunne gøre til en start:
Din signatur her på Amino kan indeholde et link. Det gør du får besøgende og får et link, der gør du kommer højere op i søgemaskinerne (MEGET groft sagt)
Dine side titler (øverst til venstre i din browser), skal være et "søgeord" du prøver at optimere efter. Nu er jeres branche ret hård, så forvent der kræver en del arbejde.
- Og som kronen på værket tager du fat i en dygtig journalist, som skriver en pressemeddelelse, der kommer i medierne landet over og dermed også på mediernes websites.
Hej phillip, mange tak for inputtet, jeg har tænkt mig at tilrette som du skriver, men har lige læst på en hjemmeside at google ikke læser meta filer mer så dem rammer jeg så ikke. Derfor har jeg oprettet Aswords, så burde jeg vel komme op på deres side, det må tiden vise.