Tak for inputtet, det skal jeg have undersøgt. |
Mange tak Lars, der er selvfølgelig ikke nogen let gennemvej, desværre så jeg må vel igang med at læse og forsøge mig lidt frm de næste aftner, mage tak for hjælpen.
Tak for inputtet, det skal jeg have undersøgt. |
Mange tak Lars, der er selvfølgelig ikke nogen let gennemvej, desværre så jeg må vel igang med at læse og forsøge mig lidt frm de næste aftner, mage tak for hjælpen.
|
Hej hans, det har jeg tænkt på, og det vil jeg måske også lidt senere, men jeg syntes at man skal have noget at "vise" før man begynder at "vise" sig hvis du forstå hvad jeg mener. Jeg har pt. de bedste priser i markedet, og det skal jeg nok få frem, men jeg vil hulens gerne have min hjemmside til at fungere optimalt, og så den bliver fundet. Mange tak for dit indlæg.
|
Læs lidt om meta-tags her. Så tror jeg du forstår vigtigheden af dem :-) |
Hej Cbering, jeg samler sammen til i aften, det bliver nok sent jeg kommer iseng med alle de super input i er kommet med, mange tak.
|
jeg skrev et indlæg her om hvordan man gør http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 |
Tak mikael, det tjekker jeg i aften. |
Hej Bjarne Det kan godt være lidt en jungle med søgemaskineoptimering osv. :-) Jeg kan riemlig hurtigt (2-3 timer) give dig en kyndig hånd med at få det op at køre. Det ser også ud til at der er nogle ting ved selve sitet, der burde optimeres for få en hæderlig placering på googles generiske søgeresultater. |
Hej Tine, mange tak for tilbuddet, jeg giver det lige selv en chance, jeg kan se at de adwords jeg har oprettet er begyndt at virke, det koster selvfølgelig lidt penge, så jeg ser lige hvad der sker. Eller tager jeg fat i dig, mange tak.
|