Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside - Feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i længere tid fulgt debatten her på Amino, og har også nydt godt af gode råd fra forskellige brugere. Det kunne derfor nu være fedt, at få lidt af den feedback tilbage, som man selv har givet i tidens løb. Jeg har gennem de seneste fire måneder fået en hjemmeside op at stå, som tilbyder notedeling blandt gymnasieelever. (Konceptet kan der læses mere om på hjemmesiden, hvis det har interesse).

Hjemmesiden: gymnoter.dk

Der har fint med besøgende på siden, men reklameindtægterne halter en smule. Det ville derfor være fedt med noget konstruktivt kritik af hjemmesiden, både i henhold til design og reklameoptimering.

På forhånd tak for jeres tid :)

MVH

Henrik Krog Jensen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05

en okay side Smile

forvent ikke bruger selv laver indhold når der intet er

derved start ud med at lave lidt rundt omkring på siden eller hyr en nogle studerende lig noget ud studie steder de kan oprette få et eller andet derved begynder at komme note på siden det koster slid i starten

du kan også selv laver lidt noter på siden vis kan det selv , når der er indhold på siden kommer der tekst på siden og så begynder der stille og roligt at ske noget forvent det første år eller 2 er det hårdeste vis skal lykke ingen start er let

om os siden sæt en kontaktformular der og gerne cvr nummer dette styrker troværdigheden på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Jeg ville være taknemmelig for bare lidt feedback ;)

- Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

Mange tak for svaret :)

Mikael christiansen:

Lige nu ligger der 160 noter/artikler, så indhold er der skam ;)

Det lyder fint med en kontaktformular, det vil også gøre processen i at indsende indhold lettere. (Tak for tippet).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

Henrik Krog Jensen:

Mange tak for svaret :)

Mikael christiansen:

Lige nu ligger der 160 noter/artikler, så indhold er der skam ;)

jeg klikket lidt rundt det er korrekt dog ligger flertallet vis absolut meste i international økonomi  biologi og dansk matematik samfundsfag

der er ingen når jeg klikket øverste engelsk , erhvervsret historie, tysk

klikket også et par steder kun 1

i alt der er næsten 50% cirka 0 og vis tager dem kun 1 og 2 med er det over 50% der er lidt i derved indhold er meget i få sider , det er bedste der er spredt meget i alle

jeg mener derved vis folk kigger steder kun 0 eller 1 mister du med stor chance den bruger på siden de fleste elsker sende ind mere til en succes side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)