Jeg har i længere tid fulgt debatten her på Amino, og har også nydt godt af gode råd fra forskellige brugere. Det kunne derfor nu være fedt, at få lidt af den feedback tilbage, som man selv har givet i tidens løb. Jeg har gennem de seneste fire måneder fået en hjemmeside op at stå, som tilbyder notedeling blandt gymnasieelever. (Konceptet kan der læses mere om på hjemmesiden, hvis det har interesse).
Der har fint med besøgende på siden, men reklameindtægterne halter en smule. Det ville derfor være fedt med noget konstruktivt kritik af hjemmesiden, både i henhold til design og reklameoptimering.
forvent ikke bruger selv laver indhold når der intet er
derved start ud med at lave lidt rundt omkring på siden eller hyr en nogle studerende lig noget ud studie steder de kan oprette få et eller andet derved begynder at komme note på siden det koster slid i starten
du kan også selv laver lidt noter på siden vis kan det selv , når der er indhold på siden kommer der tekst på siden og så begynder der stille og roligt at ske noget forvent det første år eller 2 er det hårdeste vis skal lykke ingen start er let
om os siden sæt en kontaktformular der og gerne cvr nummer dette styrker troværdigheden på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
forvent ikke bruger selv laver indhold når der intet er
Lige nu ligger der 160 noter/artikler, så indhold er der skam ;)
jeg klikket lidt rundt det er korrekt dog ligger flertallet vis absolut meste i international økonomi biologi og dansk matematik samfundsfag
der er ingen når jeg klikket øverste engelsk , erhvervsret historie, tysk
klikket også et par steder kun 1
i alt der er næsten 50% cirka 0 og vis tager dem kun 1 og 2 med er det over 50% der er lidt i derved indhold er meget i få sider , det er bedste der er spredt meget i alle
jeg mener derved vis folk kigger steder kun 0 eller 1 mister du med stor chance den bruger på siden de fleste elsker sende ind mere til en succes side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows