Nu står jeg i det problem at jeg er flyttet (for 7 måneder siden) og skal have ændret min adresse på CVR.dk men hvad gør man når den ikke eksistere i følge WebReg? Der er ikke noget telefon nummer, og de svare på de mails jeg har sendt.
Det er virkelig træls da beboeren på min gamle adresse får post som er til mig.
Også sort for mig hvad DEN er som ikke eksisterer - er CVR ikke registreret - eller er adressen forsvundet fra landkortet.
HVIS du er registreret som CVR kan du logge på virk.dk og i webreg finde en lynformular til ændringer, herunder ændringer af adresse. Den udfylder du + signerer elektronisk som indlogget og får få dage senere bekræftelsen i form af nyt sammeskrevet resume. (tog 2 dage her i sidste uge for os at ændre en adresse fra 15/2 og frem)
Jeg aner ikke om du kan registrere 7 mdr tilbage, men så må du vel bruge dagens dato - og så går det vel ville jeg tro, hvis ingen har klaget.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
cvr.dk er lidt tunge at danse med ... jeg flyttede min personlige folkeregisteradresse i foråret, de flyttede så mit cvr nummer med ... da jeg flyttede videre derfra lod de mit cvr nummer stå, det virker ikke særlig gennemtænkt :)
Jeg bor på kollegie og vi har værelsesnummer efterfulgt af vores husnummer, og det tillader den ikke på WebReg. Så lige meget hvordan jeg vender og dreje det, siger den "ugyldig adresse".
Pouline Mangaard, jeg prøvede for flere måneder siden, og har sendt den en mail med mit problem uden svar. Også havde jeg også glemt at flytte min adresse på CVR da jeg ikke lige tænkte over det.
kan du ikke bare skrive husnummer i rubrikken til det, og så i den næste rubrik hvor folk i lejlighed skriver st th eller andet for stuen til højre, skrive din værelses nummer der.
HVIS det er fordi den ikke vil have tal, så skrive det med bogstaver - tohundredetolv f.eks
prøv dig frem , det burde kunne lykkes. Man kan i øvrigt jo logge på med sin NemID og behøver ikke tast selv koden - nemID giver automatisk adgang til dine CVR
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER