Vi har lige lanceret vores hjemmeside og vil meget gerne høre ris/ros vedrørende design, tekster osv. Vi vil meget gerne forsøge at holde siden simpel og brugervenlig men da det samtidig er firmaets 'visitkort' vil vi sætte stor pris på de kommentarer som i kan komme med!
Jeg synes umiddelbart det er en fin hjemmeside, som i har fået lavet jer.
Simpel, nem at navigere rundt i og brugervenlig. Top dollar :o)
P.S - Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vide hvor i har fået jeres "hvide figurer" fra? :) Dem i har som laver nogle forskellige ting, som symbolisere jeres ydelser fx.
Der er enkelte stavefejl på siden, og dem skal man undgå. Se bl.a. headeren. Derudover vil det gøre det mere læsevenligt hvis du tilføjere nogle kommaer de rette steder. Der er også en teknisk fejl på siden www.pentapoint.dk/Development.aspx i IE9.
Tak for det hurtige response. Jeg har rettet de ting som i kom med, specielt fejlen i IE9 var godt at få rettet. :)
Mht. stavefejl så var jeg kun i stand til at finde én på forsiden, synes også vi har været teksterne igennem nogle gange efterhånden. Men hvis du kan pege negen ud vil jeg da sætte stor pris på det.
Tak for svar. Har rettet logoet lidt til så der nu er nogle skygger på og farverne er gjort lidt lysere.
Mht. konsulenter så har vi nogle medarbejdere som kan hyres som konsulenter men det er ikke normalt at lægge navn, CV osv. op på konsulenterne. Så denne vil jeg lige tænke lidt over om det kunne være relevant.
Sociale netværks sider er i gang med at blive oprettet så det burde komme på snarest muligt. :)