Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasning af firmahjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Penta Point Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige lanceret vores hjemmeside og vil meget gerne høre ris/ros vedrørende design, tekster osv. Vi vil meget gerne forsøge at holde siden simpel og brugervenlig men da det samtidig er firmaets 'visitkort' vil vi sætte stor pris på de kommentarer som i kan komme med!

Hjemmesiden ligger på http://www.pentapoint.dk

Mange tak for hjælpen. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Fin, simpel side. Gør hvad den skal ikke mere.
Jeg ville dog skrive jeres e-mail adresse kun med småt.

mvh

Kehler 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:24

Hej Penta. 

Jeg synes umiddelbart det er en fin hjemmeside, som i har fået lavet jer. 

Simpel, nem at navigere rundt i og brugervenlig. Top dollar :o)

P.S - Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vide hvor i har fået jeres "hvide figurer" fra? :) Dem i har som laver nogle forskellige ting, som symbolisere jeres ydelser fx.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:25
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:26

Der er enkelte stavefejl på siden, og dem skal man undgå. Se bl.a. headeren. Derudover vil det gøre det mere læsevenligt hvis du tilføjere nogle kommaer de rette steder. Der er også en teknisk fejl på siden www.pentapoint.dk/Development.aspx i IE9.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:27

"Bennie- du var hurtigere ude med den tekniske fejl Smile

effektiv inkasso - inkasso der virker

Tilmeldt 18. Jan 12
Fra  Penta Point Skrevet kl. 16:44

Tak for det hurtige response. Jeg har rettet de ting som i kom med, specielt fejlen i IE9 var godt at få rettet. :)

Mht. stavefejl så var jeg kun i stand til at finde én på forsiden, synes også vi har været teksterne igennem nogle gange efterhånden. Men hvis du kan pege negen ud vil jeg da sætte stor pris på det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:11

logo på siden synes mangler jeres p p i rød kunne i ligge i banner over gerne så det ses lidt bare i skygger det vil give et godt liv øverste på siden

lig også de social medier på side facebook google plus og twitter derved kan folk likes siden dele indhold let der

har nogle eksempler på navne af de konsulenter i kan hente der står ikke  hvem der står bare i kan hente dem ind

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 12
Fra  Penta Point Skrevet kl. 13:29

Tak for svar. Har rettet logoet lidt til så der nu er nogle skygger på og farverne er gjort lidt lysere.

Mht. konsulenter så har vi nogle medarbejdere som kan hyres som konsulenter men det er ikke normalt at lægge navn, CV osv. op på konsulenterne. Så denne vil jeg lige tænke lidt over om det kunne være relevant.

Sociale netværks sider er i gang med at blive oprettet så det burde komme på snarest muligt. :)

Mange tak for feedback.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)