Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo plugin til wordpress ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Kan forestille mig det er meget individuelt hvad i gør, men hvad vil i anbefale til en nybegynder inden for seo ?

Bruger i seo plugins ? hvis i gør hvilket kan i så anbefale.

Eller bruger i slet ikke seo plugins ?

vh Hansen

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 00:00
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger All In One Seo Pack som jeg er godt tilfreds med!

Du har via dette plugin mulighed for at styre dine siders Titel, Keywords, og Description nemt og enkelt - og det giver resultater hvis de er udfyldt optimalt! Smile

Derudover har jeg sørget for at min link struktur er "seo venlig" - www.mit-domæne.dk/det-siden-handler-om istedet for www.mit-domæne.dk/?p=123

Endelig forsøger jeg så godt som muligt at være opmærksom ifht. link-building - at få relevante indgående links til min side, som er essentielt for virkelig at opnå resultater, samt at sørge for at mine interne links på siden giver mening.

Når det er sagt er dette kun nogle enkelte små spadestik set i forhold til det "store stygge seo cirkus" Cool og iøvrigt er jeg ikke på nogen måde ekspert - ovenstående er blot hvad jeg selv har gjort på egen hånd...

Hvis du virkelig vil optimere din side seo mæssigt, er der mildest talt en bunke ting der skal tages hånd om!

Der er skrevet MANGE gode indlæg om det her på Amino...

Vil du have professionel hjælp kan jeg varmt anbefale Emil Blücher (som også er flittig til at hjælpe her på Amino)

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 00:22

Mange tak for jeres råd, det er til stor hjælp når man er ny i faget :)

vh Hansen

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:24

Hej Hansen,

De to SEO plugins som allerede er nævnt, er efter min mening også de to helt oplagte kandidater til Wordpress.

All in One SEO Pack er noget mere simpel og overskuelig at gå til. Men WordPress SEO by Yoast er efter min mening ganske enkelt bare det bedre, når du har arbejdet lidt længere med tingene. Der er mange hjælpeværktøjer indbygget, som eks. keyword density checker og snippet preview + en hel masse andet spændende.

God fornøjelse med arbejdet Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 00:26

Jeg bruger Yoast SEO plugin for Wordpress på mine sites :) 

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 00:28

All in One SEO

Som der allerede er nævnt!

- Jeg husker også at du bare kan indtaste din Google Analytics kode direkte i deres plugin, og wupti, så er det også på plads :)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:30

Jeg har før brugt All in One SEO, men bruger nu yoast's plugin da manden bag er en meget respekteret både Wordpress og SEO ekspert, så derfor gav det god mening for mig at prøve hans plugin.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 00:36

Da All In One ikke blev opdateret i lang tid gik mange over til Yoast. Og det er da virkelig godt...

BH

Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)