Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min webshop ønskes

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :).

Det med billeder af miljøer, det arbejdes der på. Så det kommer :). Er helt enig med dig i at det er vigtigt.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 10:38

Kristoffer Hjerrild:
Jeg synes der mangler indhold på forsiden. Fx kunne du have 8 produkter listet under slide + velkomst tekst nederst af hensyn til seo

Jeg vil se nærmere på det med tekst og produkter på forsiden. Jeg vil i hvert fald lave en form for velkomsttekst, men om der kommer produkter ud over slides er jeg ikke sikker på. Synes umiddelbart at helhedsindtrykket er pænest sådan, men jeg vil helt sikkert se på det og prøve mig frem.

Tak for input!

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 10:43

Lars Holdgaard:
- Jeg har ingen ide om hvad hjemmesiden handler om. Jeg bliver præsenteret for nogle tilfældige produkter jeg ikke helt ved hvor jeg skulle placere. Her ville jeg sørge for man VED det er et "design og kvalitet til din bolig"-site.

Tror du det hjælper at lave teksten i banneret hvid?

Lars Holdgaard:
- Søgemaskineoptimering. Sæt dig ind i det basale (Amino er et godt sted at starte - prøv at bruge søgefunktionen). Her mangler meget, der gør at vi kan finde dine lækre produkter.

Det arbejder jeg på. Har bl.a. været i gang med meta titler osv.

Lars Holdgaard:
Længere produkt tekster ville være godt for mig som bruger.

Dét har du også ret i. Det får jeg lavet :).

Lars Holdgaard:
Altid hav antal=1 i læg i kurv som minimum, ikke 0.

Bliver jeg nødt til at se nærmere på. Har ingen anelse om hvordan jeg laver det om! Google er min ven.. Håber jeg.

Lars Holdgaard:
Gør indkøbskurven langt mere tydelig, jeg kunne knapt nok finde den. Mange folk hopper fra i denne proces.

Av... Må finde ud af hvad jeg gør. Tusind tak for input i hvert fald. Det er en stor hjælp!

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 11:04

Så er der hvid tekst i banneret.. Hvad siger I til det?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:14

Meget bedre, og mere tydeligt.

Ville stadig lave menubaren om til den gulefarve, samt baggrunden en lys farve.

Se vedhæftet, bare hurtigt lille forslag til hvad jeg synes :)

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 11:19

Jeg kan sagtens følge dig og sætter stor pris på at du tager dig tid til at vise mig hvad du mener. Jeg synes bare at den gule farve er lidt for discount agtig og jeg vil gerne holde designet. Ikke dermed sagt at jeg ikke ændrer det på et tidspunkt, men lige nu synes jeg at designet holder og hænger godt sammen. Den lyse baggrund er derimod rigtig fin og det kunne jeg godt finde på at lave, men selve skabelonen er fast og jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved hvordan man nøjes med at ændre elementer på den (og ikke skifter den helt ud)...

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:28

Det kan der være noget om, jeg tænker dog mest på at gøre din menu mest muligt synlig for dine besøgende så de ikke skal tænke sig over hvad de gør for at navigere rundt på din side.

Godt du kan lide baggrunden, det kan ændres i dine tema filer ved jeg. 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 12:10

Så står der "1" ved læg i kurv i stedet for "0". :) Ved ikke hvorfor jeg ikke har ændret det før nu, for selvfølgeligt skal der da stå "1". Tak!

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 13:51

Hej Maria,

Din webshop er rigtig indbydende og meget overskuelig, jeg ville bestemt blive fristet til at handle hos dig når jeg ser forsiden af shoppen.

Held og lykke med den :)

Mange hilsner fra Diane

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 13:52

Diane Dyrholm:

Hej Maria,

Din webshop er rigtig indbydende og meget overskuelig, jeg ville bestemt blive fristet til at handle hos dig når jeg ser forsiden af shoppen.

Held og lykke med den :)

Mange hilsner fra Diane

Tusind tak! Det var da bare fantastisk at få at vide :).

Hav en god dag!

Maria

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)