Jeg har købt en præcis magen til via et affiliate, og det er det væreste lort jeg nogensinde har brugt mine penge på! Rent ud sagt, så lad vær med at købe den! - Den er langsom, halvdelen af tiden kan den ikke komme på internettet, den går heletiden ud, dens funktioner virker ikke altid, den skærm er todelt hvilket vil sige, at du nærmest skal bruge en muggert til at trykke på skærmen :) Håber du nyder den xD! |
Jeg vil have en tablet - men jeg vil ikke have iPad - hvad siger du til den her?
Jeg har selv en iPad, og er meget glad for den. Du fonder ikke en tablet, som kommer bare lidt efter den. Desværre. Køber du en fra kina, så kan den meget muligt ikke starte, den kan meget muligt ikke åbne apps, ogder findes sandsynligvis ikke nogen apps til den. Igen iPad er bedst. Der findes tusind grunde for at en ipad er bedst: - bedste bruger oplevselse - nemmeste brugeroplevelse - flest og bedst apps skræddersyet til den - bedste skærm ( ihvertfald om to måneder) - ingen lag i bruger oplevelse - konstante opdateringer (bugs vil blive fixet) Og så, indenfor to måneder (det regnes med at være i starten af marts) regner verden med at apple vil lancere deres iPad 3/2s og du kan være sikker på at den vil være vild! Ydermere har du, hvis du får den, ikke det samme-men noget bedre-end dine venner! |
Kan anbefale Asus EEEpad Transformer som en anden bruger også har beskrevet er den fantastisk fordi den også har et tastatur der kan klikkes på. og der på XDA-Developers er en masse virkelig gode Custom roms til den. Jeg ved at der også er kommet en nyere version nu "Transformer Prime" - men har ikke lige sat mig ind i specs på den |
Jeg vil anbefale at købe en Android tab med minimum version 3.0, da den er lavet til tabs. Har selv en Samsung Galaxy tab 10.1", og har ikke fortrudt mit køb. |