I modsætning til stort set alle andre SEO og SEM bøger vil denne bog faktisk have et afsnit om black hat SEO - og et andet om black hat PPC. De to er ikke skrevet helt færdige endnu, så hvor lange de bliver ved jeg ikke endnu, men jeg kan sige så meget at det i højere grad bliver en indføring i hvordan man arbejder med sådanne tekniker frem for smarte "get rich quick" tips og tricks som alligevel er forældede inden bogen udkommer. > Hvad prisleje kommer den til at ligge i? Hvis det ender som forventet så bliver det nok liidt i den tunge ende - sådan i forhold til hvad bøger normalt koster. Den kommer nok til at koste nogenlunde det samme som Martins seneste bog - 1.500 kroner. Bogen skal bruges sammen med nogle andre projekter også, og den vil have en meget, meget høj værdi for dem der kan bruge det. Jeg vil sige lidt som Martin gjorde med sin bog, dem der ike kan tjene de 1.500 hjem meget hurtigt er ikke i målgruppen for denne bog. |
Dato: 05-05-2007 02:19:57
Forfatter: Mikkel deMib
> hvor meget black hat bogen omhandler?
I modsætning til stort set alle andre SEO og SEM bøger vil denne bog faktisk have et afsnit om black hat SEO - og et andet om black hat PPC. De to er ikke skrevet helt færdige endnu, så hvor lange de bliver ved jeg ikke endnu, men jeg kan sige så meget at det i højere grad bliver en indføring i hvordan man arbejder med sådanne tekniker frem for smarte ''get rich quick'' tips og tricks som alligevel er forældede inden bogen udkommer.
> Hvad prisleje kommer den til at ligge i?
Hvis det ender som forventet så bliver det nok liidt i den tunge ende - sådan i forhold til hvad bøger normalt koster. Den kommer nok til at koste nogenlunde det samme som Martins seneste bog - 1.500 kroner.
Bogen skal bruges sammen med nogle andre projekter også, og den vil have en meget, meget høj værdi for dem der kan bruge det. Jeg vil sige lidt som Martin gjorde med sin bog, dem der ike kan tjene de 1.500 hjem meget hurtigt er ikke i målgruppen for denne bog.
Det lyder godt :)
Det er så heldigvis også black hat teknikker frem for tips''n''tricks jeg finder interessant.
Prisen er ganske vist i den tunge ende, men det er jo så heller ikke skønlitteratur du leverer, så afkastet skulle gerne være udgiften værd :) - Ellers skifter jeg branche... For så må jeg sgu være i den forkerte :)
Kommer der i stil med Martins bog, en light udgave? Så man kan få en fornemmelse af bogen og dens fagmæssige kvalitet (som jeg forventer er i top :) )
Anyway... ser frem til releasedagen.