Jeg står og skal ændre mit nuværende hjemmeside layout fra dette: www.beautyblock.dk til noget a la dette: http://blogilates.com/ - er der nogle der ved hvor lang tid dette vil tage? Og evt. en pris hvis en webdesigner skal foretage ændringerne? Det ser ud af meget, men jeg kan ikke gennemskue hvor meget tid der skal afsættes til det. Det "eneste" der skal ændres er layoutet - funktioner osv. skal forblive det samme.
Umiddelbart har du brug for at få dit theme lavet om. Jeg vil foreslå, at der startes på en frisk med et nyt theme, hvor det tilpasses det indhold du allerede har i din database, således layoutet tilpasses billeder og tekstindhold fra dine nuværende indlæg. Måske man kan være heldig at finde en skabelon, hvor det passer lige til det, du skal bruge - det skal jeg ikke kunne afvise.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at få dit nye site sat op, men jeg skal dog bruge noget mere tid til det, end hvad der kan sælges for 500 kr, som i ovenstående tilbud.
Den hjemmeside du linker til bruger et team der hedder 2010-Weaver, og det ser ud til de har rettet det til så det passer til deres side i henhold til farver og tekst. Når du skal have lavet din side, vil jeg anbefale at du sikre at designeren ikke gør HELT det samme, fordi siden er noget tung at loade.