Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlæg/betaling for kunde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal købe et domæne & webhotel for en kunde som ikke selv kan dette grundet det er for teknisk.

Jeg bliver nød til at bestille det i Kundens navn da det skal registreres til hans firma og så fakturere ham de faktiske udgifter.

Hvordan kan det gøres, da jeg betaler hans faktura for webhotel med mit firmas penge via dankort ?

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

TWC:
Hvordan kan det gøres, da jeg betaler hans faktura for webhotel med mit firmas penge via dankort ?

Du fakturerer jo bare videre til din kunde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Skrevet kl. 17:16

Hejsa

Jo men jeg har jo intet bilag for det udlæg for faktura på webhotel står i kundens navn+den nye faktura jeg laver til ham ?

Mvh TWC

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19

TWC:

Hejsa

Jo men jeg har jo intet bilag for det udlæg for faktura på webhotel står i kundens navn+den nye faktura jeg laver til ham ?

Du får jo en faktura fra det pågældende sted, hvor du handler. Om hans navn står på har ingen betydning, hvis du fakturerer videre. Så vil de 2 faktuarer jo udligne hinanden, og hverken revisor eller Skat vil fnyse af dette...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

TWC:

Hejsa

Du får jo en faktura fra det pågældende sted, hvor du handler. Om hans navn står på har ingen betydning, hvis du fakturerer videre. Så vil de 2 faktuarer jo udligne hinanden, og hverken revisor eller Skat vil fnyse af dette...

Og ellers giver du jo bare kunden fakturaen med hans navn på og beder ham overføre. Så vil de 2 beløb jo udligne hinanden i dit regnskab. Igen vil hverken revisor eller Skat brokke sig, selvom det er lidt kluntet...

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Skrevet kl. 17:23

Mange tak for hjælpen :-)

Mvh TWC

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)