Jeg er i den situation at jeg skal uploade en mappe og en fil i sammen folder som den folder hvor min page med en given html kode er i. Så er det store spørgsmål hvor ligger de pages man laver på wordpress, altså hvilken folder er det?
Hele dette skal til for at jeg kan afvikle et spil på min blog.
Tak for svaret, men man kan da ikke se den enkelte side/page i folderen, kan man?
Det html jeg skal have lagt på siden er følgende:
<canvas id="GameCanvas" onclick="this.focus();" oncontextmenu="return false;" width=640 height=480 tabindex=1></canvas><br> <script language="javascript" src="main.js">Javascript not supported!</script>
Jeg er ikke hardcore nok til at ændre links og derfor er jeg lidt presset til at ligge det i samme folder.
Jeg er i den situation at jeg skal uploade en mappe og en fil i sammen folder som den folder hvor min page med en given html kode er i. Så er det store spørgsmål hvor ligger de pages man laver på wordpress, altså hvilken folder er det?
Hele dette skal til for at jeg kan afvikle et spil på min blog.
Nej, det er ikke den måde det fungerer på. Jeg tror at du tror at alle sider der bliver oprettet i WordPress, er lagret som fysiske HTML-filer. Korrekt?
WordPress er bygget op omkring temaer. Selve side-indholdet bliver gemt i databasen. Det man derfor kunne gøre, for at få ovenstående HTML-kode på sin side, er at benytte almindelig sideredigering. Vælg HTML i editoren, og du skulle gerne have muligheden for at tilføje HTML-stumper.
Alternativt kan du lægge oprette en side-skabelon. Kræver dog dybere kendskab til WordPress, og udvikling af temaer. Så hiv fat i en WordPress udvikler hvis du ikke har det.
Nej, det er ikke den måde det fungerer på. Jeg tror at du tror at alle sider der bliver oprettet i WordPress, er lagret som fysiske HTML-filer. Korrekt?
Korrekt :-)
Jeg har allerede lavet en side-skabelon og der kunne jeg heller ikke få koden til at virke.
Jeg tror jeg må ligge det på en anden server et sted og så iframe det, mon ikke det er nemmest?