Hej Amino! Jeg søger et billigt webhotel hvor der følger et fornuftigt SSL certifikat med. Det skal helst ikke være pisse dyrt om måneden og i oprettelse :-) |
Hvis det er til Facebook-apps kan du overveje sslplads.dk
Hej Amino! Jeg søger et billigt webhotel hvor der følger et fornuftigt SSL certifikat med. Det skal helst ikke være pisse dyrt om måneden og i oprettelse :-) |
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
sslplads.dk er et godt initiativ men eftersom de ikke har nogen form for indtægt på det de laver ville jeg nok personligt tro det er en døgnflue, ville satse på noget mere permanent/sikkert. |
Så fordi nogen tilbyder noget gratis eller uden at tjene noget er det usikkert? |
Jeg er ked af at høre, at du ikke har tiltro til vores evner til at vurdere en business case inden vi sætter et projekt i søen. Vi har ingen planer om at lukke SSLPlads.dk hverken nu eller i en overskuelig fremtid. Naturligvis kan man ikke sige hvad fremtiden på længere sigt byder på, lige som at Sterling, De Gule Sider og andre virksomheder aldrig kan love at noget holder for evigt. Som der bliver påpeget tjener vi penge på andre områder end lige SSLPlads og prisen for at drifte SSLPlads når hele systemet er udviklet in-house er minimal. En server og et wildcard certifikat er ca. udgiften. Hele systemet (bortset fra supporthenvendelser) er automatiseret, så tidsforbruget til daglig drift er minimal. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater