Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb for 2900kr keyword og få en plads mellem de 7 første?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg blev ringet op af en sælger-starut. Jeg havde travlt, så han fik kun 2 min. - men hans ærinde var at sælge mig keywords til 2900+moms pr. stk.
For disse penge skulle jeg 1 gang for alle kunne købe mig en garanteret plads mellem de 7 øverste på google - målt på de keywords jeg havde "købt".
Han bedyrede, at det er et engangsbeløb at betale, og så vil garantien holde i årevis. Det var noget med at han vil kontakte 7 fra hver forretnings/fag-område.
Jeg bad ham sende mig det tilbud på mail, men det var han ikke så tosset efter, for - som han sagde - det ville tage ham 20 min. at skrive sådan en mail, og hvis jeg sagde nej, havde hans tid været spildt.
Min elev kom, og sælgeren vil ringe tilbage.

Synes I også det lyder som en gang pppfiiiit?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk med forstand på SEO ville aldrig udstede sådanne garantier - jeg ville holde mig væk, hvis jeg var dig. Du risikere at de skader din side mere end de gavner den...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så snart der gives garantier med placeringer på google, vil jeg tænke mig meget godt om, inden jeg kastede penge efter det.
Og at garantien så holder i årevis.....tjaaa... ;)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Synes I også det lyder som en gang pppfiiiit?

Det kan kun være engang pppfiiit.

Det må være et svindel firma som de gamle telefonbog sælgere.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

JA!, det syns jeg lyder som en omgang vrøvl.. 

2900 kr er ikke ret meget i markedsføringssamenhæng. Slet ikke for at ligge på side ét i årevis.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe ham op igen, og se om du kan spilde 20 minutter af hans tid. :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:
og så vil garantien holde i årevis

Run Forrest:)

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke garantere hvad der vil ligge i top om flere år, kommer der en opdatering på google der ændrer noget i forhold til den måde din side er optimeret på så ender den måske på side 7 i stedet for (lidt drastisk)

har han ikke tid til at sende en mail med et tilbud er det imo ikke det værd.. fint nok at han ser det smo tiddspilde, men er man seriøs omkring sit arbejde vil man gerne give folk et skriftligt tilbud. om ikke andet kan det tilbud jo bare kopieres til andre han henvender sig til..

Ved selvfølgelig ikke hvem der ringede og hvorfra, men syntes ikke det lyder som noget du skal hoppe på, vælg i stedet nogle andre "professionelle" til den opgave..

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I siger nøjagtigt hvad jeg tænkte, og det var derfor jeg bad ham sende en mail. Det kunne være sjovt at se om han havde "skuldre i skjorten" til at fyre sådan en omgang af på tryk. Da manden snakkede om hvor længe han ville være om at skrive en mail, og at han hellere vil ringe igen, tænkte jeg - din klovn.

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kan vel godt garantere en høj placering på et keyword, hvis søgeordet er noget ingen søger på, og der absolut ingen konkurrenter er. Men hvem har lyst til at betale for dét?

Det lyder ret fishy, og jeg ville i hvert fald ikke benytte hans "tilbud" hvis han kontaktede mig.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlie Johansen:
Han kan vel godt garantere en høj placering på et keyword, hvis søgeordet er noget ingen søger på, og der absolut ingen konkurrenter er. Men hvem har lyst til at betale for dét?

Meget muligt, men nu var det jo ikke ham der valgte de keyword.. :) det er trådstarter. (i hvertfald som jeg forstår det)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)