Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg lave fast linkbuilding for dig?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Hej Amino,

Jeg tilbyder fra den 1 Februar følgende tjeneste:

Linkbuilding

Pakke 1: 1250 kroner (plus moms).  Ca. 4 timers linkbuilding – effektiv tid. (Fordelt over 1 måned)

Pakke 2: 2250 kroner (plus moms).  Ca. 8 timers linkbuilding – effektiv tid. (Fordelt over 1 måned)

Pakke 3: 3000 kroner (plus moms). Ca. 12 timers linkbuilding – effektiv tid. (Fordelt over 1 måned)

Hvem er tjenesten målrettet til?
Det er til dig som ikke er så skarp til linkbuilding, eller som ikke gider at bruge sin tid på det.  Eller for dig som selv linkbuilder, men har brug for noget supplerende power.  Det er effektiv tid – så der kan nås meget på de 4, 8 eller 12 timer.  Om du er tømrer, talepædagog eller webshopejer er mig lige meget!

Hvad slags linkbuilding?
Det vil varierer fra måned til måned – Det afhænger af hvad jeg syntes er smart for tiden, og hvad som passer de enkelte sites.  Tag det som en omgang fiskespil – du ved ikke hvad du får, men jeg lover det nok skal være ganske fint :-)  Jeg kan dog også finde på at outsource noget af arbejdet, på Amino, til udlandet, osv,  hvis jeg ser det rette tilbud, derfor er det en ekstra fordel at jeg tager nogle forskellige folk ind, da det er lettere at forhandle gode tilbud når man har en vis mængde :-)
Hvor mange keywords?
Du bestemmer selv hvor mange keywords du vil ramme – men jeg anbefaler at du holder dig til 1 til 3 med pakke 1, 1 til 5 med pakke 2 og 1 til 10 med pakke 3. Desto flere du vælger, desto mindre kærlighed får det enkelte keyword.

Hvorfor?
Jeg har tid til overs – og desuden skal jeg jo leve :-) Først og fremmest så har jeg brugt rigtig mange penge for tiden, da jeg er ved at åbne en webshop som er dyr at komme i gang med.  Desuden har tilmeldt mig Mongol Rally i år, som kommer til at koste mig nogle sjatter, og jeg drømmer også lidt om huskøb, osv.  Så jeg leder efter et økonomisk boost :-) Desuden er det også rigtigt praktisk at kunne linkbuilde fast for nogle mennesker, da jeg samtidig har en del af mine egne sider jeg samtidig skal linkbuilde til.

Jeg syntes du leverede noget lort!
Hvis du ikke er tilfreds når måneden er omme, så får du dine penge igen. Men husk at linkbuilding tager tid.

Er det gennemskueligt?
Ja, jeg laver en detaljeret rapport over mit arbejde når måneden er omme.

Har du nogle referencer?
Tja, jeg har tidligere linkbuildet for lidt folk – de må gerne skrive deres mening hvis de vil. Men da linkbuilding til tider er lidt tys tys, så tvivler jeg på nogle vil ”udstilles” :-) Men send mig en PM, så kan jeg fortælle lidt om mine egne sites og resultater.

Det sidste.
Jeg tager kun i mod forudbetaling, da jeg har lidt dårlige erfaringer med dårlige betaler. Men du skal ikke være bange for jeg stikker af med dine penge – Det lyder selvfølgelig hult at skrive det på et online forum, men du kan stole på mig :-)

Jeg tager kun en håndfuld folk ind – Men hvis du slår til inden 1 Februar – så får du 15 procent rabat på din pakke. Send mig en PM eller en mail på soehund@gmail.com - hvis du er interesseret.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lavet nogle handler med Jesper, og jeg kan kun anbefale ham. Nem at komme i kontakt med og holder altid hvad han lover. Jeg har ikke personlig erfaring med hans linkbuilding, men jeg tror uden tvivl han har styr på det.

Held og lykke med at fylde fritiden ud Jesper ;) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:03

Tak for de pæne ord Kristoffer :-)

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 14:09

Jeg er ikke uinteresseret, men hvad får jeg ud af "linkbuilbing"?

Whats in it for me... ? :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:16

ScanDix Software:

Jeg er ikke uinteresseret, men hvad får jeg ud af "linkbuilbing"?

Whats in it for me... ? :)

Du får en fremgang hos Google på dine søgeresultater, som vi løbende sammen følger og analysere på hver måned. Så skal du selvfølgelig overveje om de forbedringer kan tjene sig selv ind, ellers kan det jo ikke betale sig :-) Ting tager tid, så man skal selvfølgelig være tålmodig. Du kan jo sende en mail med din side og hvad søgeord det er du vil forbedres på, så skal jeg give en hudløs ærlig mening om jeg syntes det kan betale sig.

Mvh

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:47

Dagens eneste og smukkeste bump.

2½ pakke solgt - Jeg sigter efter at komme af med 5-6 stykker - så der er håb endnu :-)

Husk du binder dig kun for 1 måned af gangen, men jeg satser da på et langvarigt samarbejde :-)

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 17:19

Jeg er interessert i tre pakker (2 x pakke 1 og 1 x pakke 2), men kan du fortelle litt om hvilke metoder du benytter? (Send gjerne på PB dersom du ikke vil ta det i tråden.)

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:33

Du har fået svar Ole :-)

Andre som vil vide lign ting, så smid mig gerne en PB.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:50

Jeg kunne godt være interesseret. Er det et abonnement eller kan jeg bare vælge at købe en måned nu? Hvis det giver et resultat, vil jeg jo sikkert købe mere tid :-)

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:02

Hej Carsten,

Selvfølgelig kan du nøjes med en måned :-)

Det er et abonnement i den forstand, at jeg tager det månedsmæssigt. Vil folk forlænge så tager vi en måned mere. Hvis de syntes resultatet er godt, så tager de forhåbentlig en måned mere, ellers er der ingen forpligtigelse til at forlænge. Jeg vil jo helst have folk ind som er villige til at køre det her på den lange bane, da resultater tager tid, men jeg forstår udemærket at folk lige vil se det an :-)

Du kan smide mig en mail på soehund@gmail.com - og skrive det site som skal linkbuildes til, og de keyword som skal rammes, så kan jeg give dig mine forventninger.

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)