En der chikanerer os, hvor han kan, får 2*5 stjerner, og vi får en stjerne for et uskyldigt spørgsmål,
som dog er særdeles relevant.
Hej Peter,
Jeg vil mene at du efterhånden læner dig rigtig godt op af et tidspunkt hvor du bør vælge mellem to ting. Enten kommer du med beviser for hvor jeg chikanerer dig eller også ophører du straks med at komme med den slags beskyldninger.
Jeg undlod faktisk at svare Henrik Koudahl da jeg synes at du og jeg havde sagt hvad vi havde på hjerte i den sag og at jeg ikke ville ødelægge Wizkids tråd yderligere. Derudover havde du erklæret dig delvist enig i det jeg sagde, så jeg synes ikke at der var grund til at fremhæve de ting jeg mente var forkert af dig endnu engang.
Men din udtalelse i dette indlæg synes jeg simpelthen er for lav. Lad mig inden jeg alligevel svarer Henrik, lige minde dig om at du startede med at komme med 2 * 1 stjerne på to irrelevante tråde udelukkende som et barnagtigt "tak-for-sidst" for min ene stjerne på dit uskyldige spørgsmål. Dem afgiver du kl. 12.30 og 12.31.
Efterfølgende skifter du mening og formår at tildele mig intet mindre end 6 * forskellige stjerner mellem 12.56 og 12.57.
Alt dette i følge de mails man er begyndt at modtage fra Amino.
Så fremover når du vælger at fremstå som offer overfor nogen, så hav venligst styr på hændelsesforløbet og hav det hele med når du offentliggører det.
@Henrik
Jeg prøvede at skrive en privat besked til dig tidligere i dag, men du har lukket for adgangen til dette.
Det jeg ikke brød mig om ved Peters indlæg var at han gjorde meget ud af at udpensle hvad han synes var galt med den konsulent der kunne hægtes sammen med e-conomic.dk. Det indlæg jeg snakker om er hans fra kl. 12.13 i går.
Havde han kun spurgt ind til valideringsmetoden havde det klinget helt anderledes i mine ører. Det viser sig dog at det nok bare var mig der var for hysterisk, for Sisse har jo efterfølgende sagt at det ikke gjorde hende noget med et spørgsmål af den art.
Jeg vil lige slå fast at havde det været dig, en admin eller Martin Thorborg der havde gjort det samme, havde jeg skrevet samme indlæg, og jeg forventer selv at blive irettesat hvis noget af det jeg skriver træder andre over tæerne. Det var ikke personligt møntet på Peter.
Jeg håber det var svar nok.
@Peter
For Wizkids skyld, kan du så ikke hvis du har mere at sige og som jeg også skrev i går, skrive til mig i en privat besked - eller oprette en tråd til formålet.
Med venlig hilsen
Tommy