Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor/regnskabshjælp i Holstebro (omegn)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes tak.

Har også sendt dig en PM...idet Tommy jo har ret i noget af det han skriver.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Tommy Nitz:

Du burde med dine mange indlægs erfaring herinde vide at det er dårlig skik at gøre. Du kunne meget bedre have stillet det i en privat besked og givet Sisse mulighed for også at svare der.

Jeg synes, at det er ganske relevant at Peter i et offentligt forum stiller spørgsmålstegn ved listen fra e-conomic. Det er ikke noget specifik firma som Peter nævner. Der stilles alene spørgsmålstegn ved hvilke kriterier der liger til grund for optagelse på denne liste. En liste som jo netop fremstår som anbefalinger fra e-conomic.

For mig som bruger er detyderst relevant information at vide at kvalifikationskravet alene er en "kammeratlig" samtale og ikke en dokumenteret test.

Det er alene dårlig skik, hvis et navngivent firma bliver hængt ud.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:00

Hej Henrik

Henrik Koudahl:
Jeg synes, at det er ganske relevant at Peter i et offentligt forum stiller spørgsmålstegn ved listen fra e-conomic.

Jeg har intet problem med, at Peter i offentligt forum stiller spørgsmålstegn ved vores eksterne konsulenter. Hvis han har haft en dårlig oplevelse, skal der selvfølgelig tjekkes op på det.

Henrik Koudahl:
For mig som bruger er detyderst relevant information at vide at kvalifikationskravet alene er en "kammeratlig" samtale og ikke en dokumenteret test.

Jeg vil lige uddybe, at den kammeratlige samtale er mere end bare "hej, hvordan går det." Vi er jo ikke interesserede i at formidle kontakt til konsulenter, som ikke har styr på det de laver. Måske er det en naiv tankegang, men vi går jo ud fra, at konsulenterne kontakter os for at komme på vores liste, hvis de har noget reelt at byde på. Det er jo også i deres egen interesse, at de giver deres og vores kunder en god oplevelse. For vi tager det skam meget seriøst, hvis vi får henvendelser om dårlige oplevelser.

Venlig hilsen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Tja...Amino er sgu et underligt forum nogen gange.

En der chikanerer os, hvor han kan, får 2*5 stjerner, og vi får en stjerne for et uskyldigt spørgsmål,

som dog er særdeles relevant.

Sammen med vor kunde er det besluttet at meddele Economic navnet på virksomheden.

Så må Economic afgøre, om vedkommende skal tages af deres liste.

MvH

Peter

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Peter - Revisor:

En der chikanerer os, hvor han kan, får 2*5 stjerner, og vi får en stjerne for et uskyldigt spørgsmål,

som dog er særdeles relevant.

Hej Peter,

Jeg vil mene at du efterhånden læner dig rigtig godt op af et tidspunkt hvor du bør vælge mellem to ting. Enten kommer du med beviser for hvor jeg chikanerer dig eller også ophører du straks med at komme med den slags beskyldninger.

Jeg undlod faktisk at svare Henrik Koudahl da jeg synes at du og jeg havde sagt hvad vi havde på hjerte i den sag og at jeg ikke ville ødelægge Wizkids tråd yderligere. Derudover havde du erklæret dig delvist enig i det jeg sagde, så jeg synes ikke at der var grund til at fremhæve de ting jeg mente var forkert af dig endnu engang.

Men din udtalelse i dette indlæg synes jeg simpelthen er for lav. Lad mig inden jeg alligevel svarer Henrik, lige minde dig om at du startede med at komme med 2 * 1 stjerne på to irrelevante tråde udelukkende som et barnagtigt "tak-for-sidst" for min ene stjerne på dit uskyldige spørgsmål. Dem afgiver du kl. 12.30 og 12.31.

Efterfølgende skifter du mening og formår at tildele mig intet mindre end 6 * forskellige stjerner mellem 12.56 og 12.57.

Alt dette i følge de mails man er begyndt at modtage fra Amino.

Så fremover når du vælger at fremstå som offer overfor nogen, så hav venligst styr på hændelsesforløbet og hav det hele med når du offentliggører det.

@Henrik

Jeg prøvede at skrive en privat besked til dig tidligere i dag, men du har lukket for adgangen til dette.

Det jeg ikke brød mig om ved Peters indlæg var at han gjorde meget ud af at udpensle hvad han synes var galt med den konsulent der kunne hægtes sammen med e-conomic.dk. Det indlæg jeg snakker om er hans fra kl. 12.13 i går.

Havde han kun spurgt ind til valideringsmetoden havde det klinget helt anderledes i mine ører. Det viser sig dog at det nok bare var mig der var for hysterisk, for Sisse har jo efterfølgende sagt at det ikke gjorde hende noget med et spørgsmål af den art.

Jeg vil lige slå fast at havde det været dig, en admin eller Martin Thorborg der havde gjort det samme, havde jeg skrevet samme indlæg, og jeg forventer selv at blive irettesat hvis noget af det jeg skriver træder andre over tæerne. Det var ikke personligt møntet på Peter.

Jeg håber det var svar nok.

@Peter

For Wizkids skyld, kan du så ikke hvis du har mere at sige og som jeg også skrev i går, skrive til mig i en privat besked - eller oprette en tråd til formålet.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

slettet!

Nej Tommy...jeg gider ikke!

Men nu er du advaret!

Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter & Tommy,

Hmmmm

Drik jer en øl sammen hurtigst muligt sammen et sted!   Wink

Ser ikke godt ud  - og lyder også noget grumset - Hvorfor køre I dette i et åbent forum som dette - Det eneste I begge opnår er dårligt IMAGE!        

mvh 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Som forfatter af denne tråd tillader jeg mig at indtage rollen som "skolelære" og sige: Stop så!

Jeg oprettede denne tråd med baggrund for at søge hjælp. Ikke for at se 2 brugere slås indbyrdes pga. en konflikt der opstod pga. nogle stjerner (eller mangel på samme)

Det var min intention at gøre brug af Amino netværket for at kunne søge hjælp til min lille virksomheds regnskab her i nærområdet. Men jeg er skuffet over den drejning som tingene har taget.

Jeg vil sige det er dårlig reklame for de involverede parter, samt for Amino netværket eftersom der ikke skal mere til før man mundhugges i et offentligt forum. Diskussioner som dem der har været i denne tråd bør holdes i enten private beskeder eller via samtaler helt udenfor dette netværk.

Konsekvensen af dette er at jeg har opgivet at søge hjælp herinde og i stedet valgt en lokal revisor, som nok også er en noget dyrere løsning end jeg i første omgang havde regnet med at skulle gøre brug af.

Jeg håber at fremtidige indlæg tilhører emnet og ikke bruges til private/indbyrdes fejder. Respekter venligst dette!

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:05

Hej Lasse

Du har helt ret, det er en meget pinlig opførsel de ligger for dagen.
Det beklager jeg meget.
Brug evt. Amino Freelancer til at få bud fra revisorer, så får du lidt at arbejde med.

De bedste hilsner

Martin

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Lige et lidt mere relevant input til dit indlæg, nu kommer jeg selv fra harboøre og har kun hørt RIGTIG meget godt om "Vestjyske revision" Der har hovedkontor i Lemvig? måske var det en mulighed.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)