Kære jer. Jeg går i luften med en webshop d. 1 marts. da det er en webshop kan jeg ikke oprette en firma adresse til CVR andet end min hjemmeadresse. Da jeg gerne vil skille privat og job overvejer jeg derfor at leje en adresse til mit firma. kan man det? hvor? hvad er billigt? Jeg har prøvet med post dk, men de vil ikke registreres på CVR regitreringen som firmaadresse (postboks) Har talt med Skat og for dem er det ok, at jeg opretter firma adresse som en co eller postboks eller lignenede, da de jo kender til mig privat. what to do... ? tak på forhånd |
Hej
idamaries:overvejer jeg derfor at leje en adresse til mit firma. kan man det? hvor? hvad er billigt?
Ja, der finde private firmaer, som tilbyder den service, og de kan sikkert også findes i dit lokalområde. Du må prøve at søge via Internettet eller eventuelt kontakte dit lokale erhversrådgivning, som måske kan hjælpe dig. (De fleste kommuner driver et service omkring rådgivning til iværksættere).
Den adresse du finder bør jo nok være i dit lokalområde, så du forholdsvis let kan hente den brevpost som vil blive sendt til dit firma.
Mvh.
Ole