Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop - jeg vil gerne leje en adresse, så jeg ikke skal bruge min privat adresse til CVR registrering ???...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jer.

Jeg går i luften med en webshop d. 1 marts. da det er en webshop kan jeg ikke oprette en firma adresse til CVR andet end min hjemmeadresse. Da jeg gerne vil skille privat og job overvejer jeg derfor at leje en adresse til mit firma. kan man det? hvor? hvad er billigt? Jeg har prøvet med post dk, men de vil ikke registreres på CVR regitreringen som firmaadresse (postboks) Har talt med Skat og for dem er det ok, at jeg opretter firma adresse som en co eller postboks eller lignenede, da de jo kender til mig privat.

what to do... ?

tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Hej

idamaries:
overvejer jeg derfor at leje en adresse til mit firma. kan man det? hvor? hvad er billigt?

Ja, der finde private firmaer, som tilbyder den service, og de kan sikkert også findes i dit lokalområde. Du må prøve at søge via Internettet eller eventuelt kontakte dit lokale erhversrådgivning, som måske kan hjælpe dig. (De fleste kommuner driver et service omkring rådgivning til iværksættere).

Den adresse du finder bør jo nok være i dit lokalområde, så du forholdsvis let kan hente den brevpost som vil blive sendt til dit firma.

Mvh.

Ole

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:09

Hej.

Du kan få en service her: http://www.skindergade15.dk/adresseservicepostadressefirmaadresse.asp

De videresender posten til din private adresse.

Mvh.
Casper 

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:07

Hej Ida Marie.

Vi tilbyder AdresseService, hvor du benytter vores adresse som din egen. Skulle nogen finde på at troppe op for at spørge efter dig, vil vi oplyse at du desværre ikke er på kontoret lige nu, men at vi gerne vil tage imod en besked til dig.

Med vores AdresseService vil din adresse blive:
<dit firmanavn>
Hammerensgade 1, 2. sal
1267 København K

Skal du mødes med kunder eller leverandører, har du mulighed for at booke vores mødelokaler på timebasis, således at de ikke vil opdage at du ikke har kontor på adressen.

Når vi modtager post til dig, datostempler vi det og ekspederer det videre til dig som aftalt. Vi kan sende en mail og informere dig om hvad der er kommet, du kan selv komme og hente det, vi kan scanne og maile det og/eller vi kan sende det med PostDanmark.

AdresseService alene koster 713,- kr. + moms (+ eventuelle videreforsendelsesomkostninger) pr. måned. AdresseService som tillæg til telefonpasning koster 305,- kr. pr. måned.

Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kotnakte mig på 80 20 20 29 eller pm(a)citycallcenter.dk.

Ha' en rigtig dejlig dag - jeg håber, at vi hører fra dig.

De bedste hilsner,
Pouline Mangaard
CityCallCenter

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:14

Tjek Regus.

Men jeg ved ikke om de ligger i den billige end eller om de er dyre, men tjek det ud her http://www.regus.dk/Produkter-og-tjenester/Virtuelle-kontorer/

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:48

Nitzsch:

Tjek Regus.

Men jeg ved ikke om de ligger i den billige end eller om de er dyre, men tjek det ud her http://www.regus.dk/Produkter-og-tjenester/Virtuelle-kontorer/

Adskillige virksomheder tilbyder firmaadresse i Danmark, men Regus er nok uden sammenligning den dyreste af dem alle. Smile

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:07

Når okay, men som sagt kender jeg ikke hvordan priserne er, men viste bare at de tilbyd det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

kan man sige at virksomhed er på den og den adresse selv om virksomhed er lukket?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:14

parterapeuten:
kan man sige at virksomhed er på den og den adresse selv om virksomhed er lukket?

Tror ikke jeg forstår spørgsmålet?

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 11:25

Pouline Mangaard:

Nitzsch:

Tjek Regus.

Adskillige virksomheder tilbyder firmaadresse i Danmark, men Regus er nok uden sammenligning den dyreste af dem alle. Smile

God stil at skyde efter konkurrenterne, når man heller ikke selv er blandt de billigste...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)