Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det st få udviklet en iphone app?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
... jeg ved godt det er et spørgsmål der ikke er eet svar på.

Dog stiller jeg alligevel spørgsmålet, da jeg ikke selv har en anelse om hvor krævende det er. Så et fint svar vil være hvor mange programmørtimer I vil estimere det til?

Den app jeg funktionsmæssigt og opfylder de krav jeg har til en katalogvisning er den der hedder tilbudsavis.

Så skal der selvfølgelig være en web-backend.

Jeg har hørt man selv kan lave apps uden at kunne programmere - vil man selv kunne lave en apps på de vilkår (og så få programmeret end back-end)?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mellem 15-20.000 tror jeg godt du kan finde en dansk udvikler til. Der er dog mange faktorer der spiller ind i forhold til hvad din app skal kunne specifikt og kan derfor også hedde 15-50.000 kr.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Snowhat.dk Skrevet kl. 11:18

Det afhænger 100% af hvad du forventer til din app. Jeg arbejder pt. med udvikling af HTML5 apps, hvor omkostningerne derfor ville svare til at udvikle et rent webbaseret system. Men hvis du har nogle specifikke forventninger til app'en, som du ved kun kan opnås ved at udvikle nativt til platformen, så er kan sådan en løsning selvfølgelig halte bagefter. Ellers er det bundfornuftigt i rigtig mange sammenhænge! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)