Jeg har det super svært med selve betalings-delen ved at oprette webshop. Min side (wordpress) er endelig færdig www.tip-toe.dk og selve check-out foregår på en ekstern side som man bliver henvist til via BUY knappen. Dette fungerer altsammen fint. Når kunden har indtastet adresse/navn og kommer videre til kortinfo som også forløber fint, beder moneybookers så om oprettelse af password (mærkeligt) og endelig bliver man også bedt om en Securecode som de fleste enten ikke har eller ikke kan huske. Man kunne leve med 1 af disse - men med begge er jeg bange for at flere kunder bliver tabt uden gennemført salg. Er der virkelig ikke nogen enklere løsning derude end at skulle oprette alt fra grunden med PBS, indløsningshalløj etc?
Moneybookers er ikke et specielt godt valg (men dog et rigtig godt koncept) Problemet er at dine kunder så vidt jeg ved tvinges til at oprette en Moneybooker konto for at få lov til at betale... Skift til Paypal og opret en virksomhedskonto hos dem. Så har du adgang til et langt mere kundevenligt betalingsforløb.
Dette er kun min mening og der er sikkert mange derude som er uenige med mig...
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Ja det er nemlig lige præcis det der med at man skal oprette konto hos moneybookers - det virker helt mærkelig besværligt... jeg prøver at kigge på paypal.. Tusind TAK!