Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får min side flere besøgende og mere indtægt?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis - Rom blev ikke bygget på en dag!

Der kom jo også forbedringer ikke sandt ;)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cool tak!

Nu ligger det sådan her.. - Det er en affiliate side? hvilket vil sige jeg helst skal 'sælge' produkter, via min side? og ikke bare skrive random tekster om hvordan himlen ser ud. (selvfølgelig kunne det godt være noget andet, om gaver til unge) - Men det er ikke den vej jeg valgte at gå. ;-).

Tak for svaret.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Præcis - Rom blev ikke bygget på en dag!

Der kom jo også forbedringer ikke sandt ;)

Men forslag om  forbedringer kommer hvertfald ikke fra dig, hvis sætningen om Rom  er den eneste du kan bidrage med :)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:21

Siden har i gennemsnit 60 Besøgende om dagen, og tjener omkring de 5,6 kroner i gennem snit. synes faktisk det er helt fint og lækkert hvis det forsatte sådan. :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 22:23

Jeppe Deele:

Hej Aminos.

Min Affiliate side : www.gaver-til-unge.dk har kørt i en uges tid idag.

Og har tjent i gennemsnit 5,6 Kroner pr dag. - Det er rigtigt fint, men jeg havde også købt 2 'underdomæner' som føre til gaver til unge.dk

Så i alt har mine hjemmesider & domæner kostet 300kroner

Hvad kan jeg gøre for at tjene de 300 ind igen?

Og få flere besøgende?

Noget på siden som skal laves om?

Hvad synes du om siden?

Håber du vil hjælpe!

Fedt med intro-video hvertfald.

Hvad med et logo? :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 22:26

Jeg er slet ikke ekspert indenfor webside designs og sådan ...
Men hva med lidt mere fyld på forsiden?:
Den fanger mig ikke rigtig, måske lidt billeder der viser hvad der gemmer sig på din hjemmeside, lidt skrift om hvilke ting man kan finde på din side... ?...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såså! Jeg vil vildt gerne bidrage og selvfølgelig skal jeg det, men det er jo et citat som kan reflekteres til mange ting!

60 besøgende om dagen er jo godt!

Syntes det er fedt, at du lige har videoen der! Det giver ihvertfald et godt indtryk på mig!

Men syntes du skulle overveje wordpress, som har nogle geniale værktøjer i sig! Det burde du virkelig at overveje, jeg kender nogle som måske kunne hjælpe dig hvis det kom så langt, og jeg vil gerne anbefale Phillip Hobbs, som flittigt hjælper til! Ingen tvivl!

Men os få noget tekst på, hvis det var en parfume du skulle ha dem til at gå ind under, så skal de jo ha et grundlag for at gå derind, nu er det ikke mine stærke side, men det kunne jo også være en god ting at ha det tekst der! Men syntes bestemt at du skulle læse e-bogen her: http://www.antphilosophy.com/
Ude i siden der hvor du kan få den! Den er helt bestemt det værd, så det ville være en god ide at læse den bl.a.

Desuden har han også som en før havde skrevet nogle geniale indlæg som du også burde at læse!

God vind!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:45

Mads:

og jeg vil gerne anbefale Phillip Hobbs, som flittigt hjælper til! Ingen tvivl!

Thank you Mads,

I truly appreciate that that's very kind of you!

@Jeppe,  if you understand the English  we can have a short talk on Skype that about 20 min  and I can help you.

for free( I like to help young people) 

all I would ask for is a testimonial from you mentioning what you think of my service ( maybe I can help other people later)

if you are interested  grab your time here  Or e-mail me at support @your-virtual-ninja.com 

have a wonderful day guys!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58

Mads:

Som jeg har sagt til dig før: Rom blev ikke bygget på en dag vel ;).

God vind!

- Mads

det er standard meddelse man får vis ryger ind i webmaster der ikke kan levere en opgave men har lovet det , rom blev ikke bygget på en dag en webmster siger går mange timer en anden laver det på en time og den på mange timer laver det så den på en time skal lige fjerne det lavet på amnge timer da det ikke var korrekt lavet derved viden er magt til at bygge noget hurtigt og godt derfor finder man nogle der kan lave noget for en altså en webmaster til ens side det man ikke kan finde ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)