Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele ved at flytte til tyskland ,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen ,
Jeg står og overvejer stærkt at flytte til Tyskland (Flensborg)  ,

Jeg ville høre om nogen af jer har nogen gode råd . Ang med lejligheder , osv osv

Det ku være rart hvis man havde en god liste sådan en slags ( how to do liste )

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kender ikke til nogen lejligheder men du kan læse om flytning til Tyskland og her kan du også læse om gode råd ved flytning, pakke vejledning osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er grunden til at du vil til Tyskland?

Såfremt det skal være Tyskland så ville jeg personligt heller flytte til Hamborg, det er en sindsyg fed by og der sker noget. Har været der rigtig mange gange for at handle, gå i byen, og for kulturelle indslag.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:

Hvad er grunden til at du vil til Tyskland?

Såfremt det skal være Tyskland så ville jeg personligt heller flytte til Hamborg, det er en sindsyg fed by og der sker noget. Har været der rigtig mange gange for at handle, gå i byen, og for kulturelle indslag.

Jeg kan ikke svare for trådstarter, men umiddelbart har det nok noget at gøre med at man ikke flytter sig 200 km. væk fra den danske grænse. Jeg ønsker selv at flytte til Tyskland en dag, og der bliver det helt bestemt Flensborg eller i det omkringliggende område. Nu bor jeg selv kun cirka 15 km. fra Flensborg og er der ret ofte, og det er altså en fed by - særligt om sommeren :)

Eventuelt kontakt Kristoffer Hjerrild herinde fra. Han er selv flyttet til Flensborg for et par år tilbage, og jeg ved at han er glad for det..

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke at blive muggen bare fordi jeg syntes Hamborg er bedre end FlensborgSmile... Er selv opvokset og født i Tyskland, langt længere nede. Men det er da godt du er glad for at bo i Flensborg.

Stadig forbliver spørgsmålet, hvad er grunden til at du vil flytte til Tyskland?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:

Du behøver ikke at blive muggen bare fordi jeg syntes Hamborg er bedre end FlensborgSmile... Er selv opvokset og født i Tyskland, langt længere nede. Men det er da godt du er glad for at bo i Flensborg.

Stadig forbliver spørgsmålet, hvad er grunden til at du vil flytte til Tyskland?

Nu har jeg ikke været muggen over at du synes Hamborg er federe end Flensborg - og jeg har ligeledes aldrig boet i Flensborg. Det er blot noget jeg påtænker at gøre. Bemærk: Det er ikke mig som er trådstarter ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer selv nede fra "grænsen", jeg elsker Flensborg om sommeren, og Hamburg om natten:-) er også lidt nysgerrig over hvorfor Trådstarter vil derned. Er der ikke nogle skattemæssige fordele ved at bo i... Eller er det omvendt...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)