Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plads til affiliate banners

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne høre hvor i synes det er plads til nogle bannere på www.pengetjen.dk?
Jeg har nærmest alle størrelser, men jeg mangler blot inspiration til hvor jeg kan og skal sætte dem. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Siden er spritny. Hvorfor ikke koncentere dig om at lave noget ordentligt indhold til siden i stedet for allerede at søge at tjene penge på de få besøgende, siden har haft fra Facebook? Din prioritet ligger, imo, det helt forkerte sted.

Desuden:

Du får langt sværere ved at tiltrække genuine links, hvis hele din side er fyldt op med Adsense og affiliate banners allerede fra første punkt, som beskrevet af Lars Bo Thomsen her. Google vil heller ikke bryde sig om en lille side pumpet op med reklamer - de ser den som spam. Med rette.

Du har ikke mere end 13 indekserede sider, og jeg forlader allerede siden nu efter rundt regnet 0 sekunder, fordi den virker spammy. Få lige styr på det i stedet. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Der er en viral-reklame, så jeg ikke ikke forstå hvorfor du tror at jeg vil fylde siden op med reklamer. Og jeg kan heller ikke forstå hvorfor du synes den virker spammy? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

I andre må gerne komme med foreslag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

Hvorfor virker den spammy?

- I andre, bare svar på spørgsmål så er i søde :-D 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:57

De fleste sætter dem i sidebaren. Du har et eksempel her: http://edinm.dk/ 

Hvorfor jeg netop vil råde dig, til at sætte den der er blandt andet, for ikke at skræmme dine besøgende væk. 

Dine besøgende vil ikke rigtigt finde det irriterende, og det vil ikke forstyre dem i deres læsning på siden. Men du vil ikke tjene så meget.

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Tak for dit input.
Jeg har tænkt meget på det, men de fleste bannere er ikke i den bredde og højde som ser pænt ud - desværre..

Jeg har sat et banner op imellem ''Nyheds-slideren'', og det hvide stykke baggrund. Der kommer vel og mærket ikke flere reklamer på siden.
- Kan man leve med et banner der? 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:47

Du kan da godt ændre i højden og bredden. :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)