Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 1 på Google! :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:
Du må da lige få tilføjet webdesignER i din pagetiltle også. Det er der ingen problemer i. Eller lave en seprat side der beskriver dig personligt som webdesigner og så linke til den med relevant anchortekst et eller andet sted fra teksten i din webdesignside :)

Eller måske rettere linke fra din webdesignerside til din webdesig side hvis det er den mest relevante for dig.

Det meste af SEOen på min egen side har jeg lavet via intern linkbuidling skulle jeg mene da alle fortæller mig at de ikke synes jeg har særligt mange indgående links.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:38

Yes Også tillykke herfra med din placering på side 1.

mikmira:

Yes Jeg ligger oftest nr. 3-4 på mit vigtigste ord TÆPPERENS - og er meget tilfreds med resultaterne.

De seriøse undersøger mere end den der ligger nr. 1...

Tæpperens: Ligger her nr. 4. Ja også en god placering. Alt gælder ikke om at ligge nr. 1.

"Malertilbud": Hvor jeg selv ligger nr. 3, 4 og 5.

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&rlz=1W1GGHP_daDK441&source=hp&q=malertilbud&rlz=1W1GGHP_daDK441&pbx=1&oq=malertilbud&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=d&gs_upl=46449l49788l1l49839l20l14l0l0l0l2l205l1735l2.10.1l13l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=1441033b407d5083&biw=1120&bih=506

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:09

Vi er helt enige, Ib!

Men blandt de 5 første på første side kan jeg nu godt mærke omkring mit hjertebarn, tæpperens;)

Fortsæt det gode arbejde...

BH

Lars

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:17

Glen:

SMUKT, stort tillykke.

Hvor lang tid tog det dig ca.?

Jeg er ikke helt klar over det - men har haft domænet siden: 18. september 2011 og der begyndte jeg på siden. Så jeg startede ved den dag, også til nu :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:18

Christina Christensen:

Dejligt - og tillykke!

Det er virkelig skønt, når den til tider møjsommelige SEO giver resultater - og endda af den rigtig gode slags.

Jeg krydser fingre for en 1. plads - selvom jeg har hørt en 2. plads også er OK;-)

Ja, det kan godt være lidt tricky engang i mellem. Men jeg vil dog sige, at de bøger jeg har læst og, hvad jeg har læst mig til fra nettet har hjulpet - MEGET! Så det er helt klart en anbefaling herfra :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:19

SmykkePosen.dk:

Så nu er målet vist freelance webdesignER ?

Jeg er faktisk allerede på Google første side, hvis man søger på freelancer webdesignER :-) I hvert fald her hos mig, måske nogle lige vil kigge også? :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:20

mikmira:

SKØNT, TILLYKKE!

Jeg ligger oftest nr. 3-4 på mit vigtigste ord TÆPPERENS - og er meget tilfreds med resultaterne.

De seriøse undersøger mere end den der ligger nr. 1...

Go´ arbejdslyst til alle;)

BH

Lars

Det er da også et fantastisk ord at ligge så højt på. Det ville jeg også være stolt af :-) 

Jeg er også ret glad for jeg endelig er kommet på side 1. Det er fedt når tingene går som de skal ;) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:21

Mange tak :o) 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)