Hej Alle, Trafikken på mit site www.HerGece.com (tyrkisk) er stigende i aller højeste grad. I følge statistikken fra et eksternt reklamebureau (der skal sælge vores annoncer) er april lukket med 120.000 unikke besøgende og ca. 2,4 mill. sidevisninger. MEN... der er en ting jeg undrer mig over... Indtil for 2 måneder siden kunne vi følge vores udvikling på sites som Alexa.com og andre lignende. Bl.a. estimerede unikke besøgende og placering. For godt og vel 2 mdr siden, da vi lancerede et nyt design, er disse holdt op med at tælle. Selvom vi er gået fra ca. 50.000 unikke besøgende til 120.000 pr. mdr., er den udvikling ikke til at følge på eks. Alexa.com. Lige nu har jeg været inde på Mypagerank.net (Link popularity) og der står at google sidst har indekseret mit site 28. febr. 2007. Og det passer da slet ikke, for Google indekserer vores site ret ofte. Mit spørgsmål er så... Mon vi har glemt at kode et eller andet siden bl.a. Alexa.com ikke længere følger med i udviklingen? Håber nogle kan hjælpe, da Alexa.com bliver brugt af en del store tyrkiske annoncører.... På forhånd tak... |