Jeg ved ikke om det er det rette sted , men nu prøver vi . Jeg går med en ide om at få lavet en hjemmeside hvor vi tilbyder deling af flyers , brochure og den slags tryksager. Vi er i dag et mindre team, som har delt flyers ud i centrum , i centre , delt andre tryksager i postkasser og den slags. Vi ville høre om du/i selv kunne være interreseret i sådan ydelse, om der vil være marked for det . Lad os høre fra jer. |
Dele flyers ud for virksomheder
Hej Vi har selv delt flyers ud, men det var ikke meget respons vi fik på det Vi tilbød endda at levere dem for 50 øre stykket Det er op af bakke, men bærer man viljen skal det jo nok lykkes |
Gjorde i noget ud af det som reklame , hjemmeside hvor i tilbød det ? Vi fik et par kunder fra min fars bekendte.. |
|
Jeg tror det virker bedst hvis i tager fat i mindre erhvervsdrivende. Tilbyd frisører, bagerforretninger, kosmetologer, restauranter etc. at få husstandsomdelt deres reklame i hele byen for X kr. Opgrader evt. tilbuddet ved at samarbejde med nogen der kan lave en flyer for virksomheden, da mange mindre firmaer garanteret ikke har en flyer eller evnerne til at lave den. Hilsen Morten |
|