Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate udbetalinger

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

i december var der en tråd om betalinger fra Mikkelsen

http://www.amino.dk/forums/t/146359.aspx#986747

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:43

Jeg har ikke modtaget mine udbetalinger fra hverken GoViral eller EuroAds, som jeg ellers skulle have haft den 22-24. december fra GoViral (kan skyldes julelukket) - mens EuroAds skulle have været udbetalt den 15. december (kan ikke se hvorfor de ikke er blevet udbetalt).

Nu håber jeg så, at jeg modtager mine beløb fra EuroAds idag, og at det bliver betaling fra både november og december. Det samme håber jeg sker hos GoViral omkring den 22. januar.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46

Netinvestor: Jamen fint nok og vide det ikke kun er en selv, men håber da ikke de er ved at gå den vej..

Sander: det lyder sku ikke betryggende med de glemte udbetalinger, har jo selv samme problem, bare andet netværk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:45

Er jeg den eneste der stadig ikke har fået udbetalt fra EuroAds? :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:03

Jeg kan ikke se jeg skulle have fået udbetalt noget fra goviral nogle som ved hvad der står når de overføre penge? Ser ikke noget når jeg kigger efter Goviral.

Har skrevet til dem men modtager ingen svar, flere som oplever det samme ?

goviral network pays publishers monthly. On first day of the month, goviral network automatically creates a draft invoice on your behalf for the preceding month's activities, you can then approve and submit to us by clicking the 'Approve and Submit' button.
Invoices submitted by the 15th of the month will be paid at the end of the same month subject to a €50 minimum.

For example: a draft invoice for your June activities will be available on 1 July, if you approve and submit you invoice by 15 July you will be paid at the end of the month as long as your balance is €50 or more.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:10

Surprise Nogle som kender et telefon nummer til dem ?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:18

Ringede dem op forleden dag men ham jeg skulle snakke med havde ikke tid, de lovede at ringe mig op men skete aldrig. Giver dog ikke op af den grund.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)