Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at lave god hjemmeside uden HTML?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det står skrevet i hjemmesiden, er mit spørgsmål om der er nogen udbydere af hjemmesider, der har lavet det så brugervenligt at man kan lave en professionel hjemmeside, uden at skulle ud i de helt store HTML-koder.?

Hvis ja, hvem udbyder den slags produkter?

Hvis nej, hvordan lærer jeg så at lave en god hjemmeside? og er det overhovedet muligt at snyde udgiften til en programmør og lave hjemmesiden selv uden den store erfaring?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du kan sagtens få et website, hvor du ikke skal kunne noget som helst programmering, og samtidig få en professionel hjemmeside.

Jeg udbyder selv disse løsninger i et system kaldet WordPress, og har også referencer som jeg kan fremvise, men send en PM til mig, så får du nogle links.

WordPress er ekstremt brugervenligt, både for ejer af siden og de besøgende.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:26
Jeg tror surftown stiller sådan et program til brugernes rådighed
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:34

Ville klart anbefale Wordpress fremt for hjemmeside programmer:) Til Wordpress findes der masser af gratis templates og super fede plugins;)!

Held og lykke med at komme igang:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:39

showgoeson:

Som det står skrevet i hjemmesiden, er mit spørgsmål om der er nogen udbydere af hjemmesider, der har lavet det så brugervenligt at man kan lave en professionel hjemmeside, uden at skulle ud i de helt store HTML-koder.?

Hvis ja, hvem udbyder den slags produkter?

Hvis nej, hvordan lærer jeg så at lave en god hjemmeside? og er det overhovedet muligt at snyde udgiften til en programmør og lave hjemmesiden selv uden den store erfaring?

You can build your own wordpress website using headway theme 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:05

Jeg har hørt en del være begejstret for Artisteer, som er et program man kan bruge til at lave themes til bl.a. Wordpress. Man kan lave sit helt eget design, uden at skrive en eneste linje kode.

Link til programmet: Artisteer

mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 07:56

Wordpress er helt sikkert en fornuftig vej at gå!

Jeg har brugt til mange forskellige ting. Jeg synes derimod ikke det foreslået artisteer er så godt. Du kan lave nogle med federe design med et "premium theme" eller ved at tweake et gratis tema.

Jeg bruger webbot som min host, og de har 1-klik installation af Wordpress, Drupal, Concrete 5 og andre CMS programmer du kan prøve dig frem med:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)