Som det står skrevet i hjemmesiden, er mit spørgsmål om der er nogen udbydere af hjemmesider, der har lavet det så brugervenligt at man kan lave en professionel hjemmeside, uden at skulle ud i de helt store HTML-koder.?
Hvis ja, hvem udbyder den slags produkter?
Hvis nej, hvordan lærer jeg så at lave en god hjemmeside? og er det overhovedet muligt at snyde udgiften til en programmør og lave hjemmesiden selv uden den store erfaring?
Du kan sagtens få et website, hvor du ikke skal kunne noget som helst programmering, og samtidig få en professionel hjemmeside.
Jeg udbyder selv disse løsninger i et system kaldet WordPress, og har også referencer som jeg kan fremvise, men send en PM til mig, så får du nogle links.
WordPress er ekstremt brugervenligt, både for ejer af siden og de besøgende.
Som det står skrevet i hjemmesiden, er mit spørgsmål om der er nogen udbydere af hjemmesider, der har lavet det så brugervenligt at man kan lave en professionel hjemmeside, uden at skulle ud i de helt store HTML-koder.?
Hvis ja, hvem udbyder den slags produkter?
Hvis nej, hvordan lærer jeg så at lave en god hjemmeside? og er det overhovedet muligt at snyde udgiften til en programmør og lave hjemmesiden selv uden den store erfaring?
Jeg har hørt en del være begejstret for Artisteer, som er et program man kan bruge til at lave themes til bl.a. Wordpress. Man kan lave sit helt eget design, uden at skrive en eneste linje kode.
Jeg har brugt til mange forskellige ting. Jeg synes derimod ikke det foreslået artisteer er så godt. Du kan lave nogle med federe design med et "premium theme" eller ved at tweake et gratis tema.
Jeg bruger webbot som min host, og de har 1-klik installation af Wordpress, Drupal, Concrete 5 og andre CMS programmer du kan prøve dig frem med:)