Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en Iphone app ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg søger lidt information på hvordan og hvor lang tid samt hvor meget det koster at udvikle en "gratis" app til iphone ??

Er der nogen der kan komme med nogle hurtige bud?

Der skal være integreret GPS halløj i den, samt nogle forskellige afkrydsningsvalgmuligheder som så giver et udslag den ene eller anden vej.. samt at man skulle kunne linke videre..

Mvh. Tim

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:38

Hej Tim,

Prisen på udviklingen af din app er ikke afhængig af hvad du regner med at sælge den for i Appstore. Når det så er sagt er det stort set umuligt at prissætte en applikation med de få informationer du nævner.

Hvis du har beskrevet din applikation mere detaljeret og gjort dig klare tanker om dine finansieringsmuligheder vil vi fra Thought Beans gerne give dig et uforpligtende tilbud på dit projekt.

Mvh.

Kasper Højdal

Thought Beans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Hej Tim

Som Kasper skriver er det meget forskelligt fra projekt til projekt.
Hvor lang tid er også et relativt emne for hvis 40 udviklere arbejde døgnet rundt kunne de fleste apps klares på et par dage (men omkostningerne følger jo med).

Prøv med lidt wireframing for at give et bedre billede, både for dig selv, men også udvikleren.

iPhone mockup

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:50
Hej Philip og Kasper.

Er det muligt at komme med nogle pris eksempler eller bud på prisniveauet? fra kr x til kr x?

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:56

Hej Daniel,

Man kan altid komme med et bud, men det vil ikke være relevant da det på ingen måde vil afspejle den pris man vil komme til at betale for sin endelige applikation.

Skal man komme med et bud, kan man ud fra de angivne krav skyde på et sted mellem 15.000 og 50.000.

For alle jer som har fået en god ide til en applikation og gerne vil arbejde videre med ideen foreslår jeg at i kigger på følgende blog indlæg:

http://www.thought-beans.com/hvad-er-prisen-pa-min-ipadiphone-app/

Der har vi skrevet lidt om, hvad det er som er godt for os som udviklere at vide når i som kunder kommer med jeres gode ide!

Mvh.

Kasper Højdal

Thought Beans

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 07:02
Hej Kasper.

Kasper Højdal:
Skal man komme med et bud, kan man ud fra de angivne krav skyde på et sted
mellem 15.000 og 50.000.

Det var lige præcis i den retning jeg mente. Det var blot for at få en idé om hvad prisniveauet på apps er på og takker for svaret..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:13

Jeg har også en smule erfaring i det og vil også mene at 15-50k dækker det meget godt.

Mvh

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip Mahler:
Hvor lang tid er også et relativt emne for hvis 40 udviklere arbejde døgnet rundt kunne de fleste apps klares på et par dage (men omkostningerne følger jo med).

....hvis altså man er i stand til at lede 40 udvikler på et app projekt, personligt tror jeg det bliver meget svært :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:18

Nej du sætter dem bare til at lave 5 linier kode i rotation Wink

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)