Jeg søger lidt information på hvordan og hvor lang tid samt hvor meget det koster at udvikle en "gratis" app til iphone ??
Er der nogen der kan komme med nogle hurtige bud?
Der skal være integreret GPS halløj i den, samt nogle forskellige afkrydsningsvalgmuligheder som så giver et udslag den ene eller anden vej.. samt at man skulle kunne linke videre..
Prisen på udviklingen af din app er ikke afhængig af hvad du regner med at sælge den for i Appstore. Når det så er sagt er det stort set umuligt at prissætte en applikation med de få informationer du nævner.
Hvis du har beskrevet din applikation mere detaljeret og gjort dig klare tanker om dine finansieringsmuligheder vil vi fra Thought Beans gerne give dig et uforpligtende tilbud på dit projekt.
Som Kasper skriver er det meget forskelligt fra projekt til projekt. Hvor lang tid er også et relativt emne for hvis 40 udviklere arbejde døgnet rundt kunne de fleste apps klares på et par dage (men omkostningerne følger jo med).
Prøv med lidt wireframing for at give et bedre billede, både for dig selv, men også udvikleren.
Man kan altid komme med et bud, men det vil ikke være relevant da det på ingen måde vil afspejle den pris man vil komme til at betale for sin endelige applikation.
Skal man komme med et bud, kan man ud fra de angivne krav skyde på et sted mellem 15.000 og 50.000.
For alle jer som har fået en god ide til en applikation og gerne vil arbejde videre med ideen foreslår jeg at i kigger på følgende blogindlæg:
Hvor lang tid er også et relativt emne for hvis 40 udviklere arbejde døgnet rundt kunne de fleste apps klares på et par dage (men omkostningerne følger jo med).
....hvis altså man er i stand til at lede 40 udvikler på et app projekt, personligt tror jeg det bliver meget svært :-)