Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2012 = uheldets år???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg er ved at være lettere frustreret over hvordan uheldene rasler ned over mig. Jeg er desværre ikke iværksætter lige for tiden (har for år tilbage haft en webshop og pønser på en for tiden igen, men er ikke kommet så langt), men er ofte her på siden og har brug for at komme ud med lidt ØV! Og HVORFOR er lige JEG så uheldig i år... Nogle andre med uheldige historier må gerne dele, så jeg ik føler mig så alene :)

Sidste weekend var jeg i Jylland, og da jeg kom hjem var der problemer med strømmen i min bolig. Nogle hovedsikringer ude i Seas´s bokse var sprunget og vi kørte på kun 3 ud af 4 faser i et par dage... (kort fortalt)

Tirsdag døde min parabolboks fra Viasat så... Må ud og bestille en ny, Viasat leverer i løbet af 5 arbejdsdage! Her op til weekenden intet tv at se...

Denne weekend begynder mit køleskab at være tosset. Temperaturen er nogle gange 15, andre gange næsten frost... Og den reagerer ikke rigtig når jeg stiller på termostaten...

Man begynder at frygte hvad er det næste... Gasfyret... komfuret... bilen... suk..

Ja måske ik så relevant for denne side.. Men ØV hvor er det bare træls at starte 2012 på denne måde...

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Lyder næsten som mit 2011, hvor mine to største kunder gik konkurs, Og jeg mistede 80% i omsætning.....Er så endt ud med et tap på 60% efterfølgende.

Men nu anser jeg ikke lige det som der sker for dig som det store. Jeg droppede bla. Stofa da jeg skulle være uden internet i 14 dage....kan jeg ikke leve med. Det skete i 2009. Og har idag telenor, og er stadig ikke telfreds.

Men alt alt ramler oven i et er absolut ikke usædvanligt, men tænk på hvor fedt det er når man kommer over det....

/Kenneth

Ps. har været ansat ved nrgi, og der hvad der ikke noget med at folk skulle vente på at få alle deres faser ind i huset.  Om det så var lørdag søndag eller juleaften.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg selvfølgelig ikke i din situation, så det er let at sidde her og spille smart :o)

Men hvis der ikke skal mere modgang til at slå dig ud, tror jeg alligevel at det er fint at du ikke er iværksætter endnu. Og jeg tror du skal overveje om det overhovedet er noget for dig. For når du først kaster dig ud i det, er det altså en helt anden størrelse modgang du risikerer at møde. Og i de situationer, skal man nogle gange være lidt stærk.

Det er selvfølgelig irriterende at man ikke kan bruge strømmen som man gerne vil, men du har dog strøm.

At du ikke kan se Viasats kanaler i 5 dage er nok heller ikke verdens undergang. Kan du slet ikke se TV, så kan du trods alt få det vigtigste på nettet http://www.dr.dk/nu/live#/DR1

Alternativt kunne du udnytte tiden til at arbejde på dit iværksætterprojekt, eller noget andet du har udskudt. Eller læse et par af de bøger man ikke når. Jeg ville selv være ked af at fjernsynet ikke kører i baggrunden, men det var godt nok ikke noget jeg ville blive sindssygt frusteret over.

Køleskabet er i stykker.. Ja det har jeg også prøvet. Der var løsningen at købe et nyt. Det var ikke rigtigt noget jeg kunne få pulsen i vejret over.

Nogle gange skal man undvære ting man tager for givet. Fordelen er at man lærer at sætte pris på det, når man får det igen :o)

Jeg har selv haft min del af modgang gennem tiden, men jeg kan da næsten ikke matche dine oplevelser. Hvordan du har overskud til at stå imod denne krise er mig en gåde. Men det er stærkt at du klarer den Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44

det er ganske normale problemer som du har i dagligdagen dagen det lyder ikke slemt

nogle gange kommer held i banner nogle gange imellem uheld og held og nogle gange kommer der lidt uheld i banner

nogle er mere heldig nogle gange vælger den bolig skringer i ikke ryger i eller har et bedre køleskab

nogle vinder i lotto andre taber i lotto 

et hold  vinder i fodbold kampen det andet hold taber kampen

få positive tanker og kom videre med masser af held og lad være at tænke mere på det jo mere tænker kommer der nok og lidt mere uheld for vis tænker meget på det glemmer man tit noget

for os iværksættere er der tit meget modgang med uden den den der driver os lidt mere frem for vi vil vinde og det kan gøre modgang bliver vendt til endnu større fremgang for man vil fremad sådan er det at være iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46642
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45

Du kan lige tømme dit køleskab og prøve at sætte det på hovedet i 10 timer - maden står bare udenfor så længe i det store udendørs køleskab. Du kan være heldig, at det er væsken i kondensatoren, og så kan en tur på hovedet nogen gange redde sagen.

Med viasat vil jeg tro du har tilbage til viasat play - så når du kan komme på nettet kan du køre via det på din computer.

Jeg tror i øvrigt du er løbet tør for uheld nu, de kommer ofte i bunker af 3 - og er i øvrigt enig med den forrige i, at det ikke lyder som om du nu må skilles, gå fra hus og hjem og indlede den social deroute. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 19:48

Nej i har selvfølgelig ret alle sammen i at det jo ikke er verdens undergang :) Selvfølgelig er det ikke det. Jeg skal nok bare generelt lære at være lidt mere tålmodig. Tålmodighed kunne jeg virkelig godt tænke mig man kunne købe! Er der nogen herinde der sælger det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Du kan lige tømme dit køleskab og prøve at sætte det på hovedet i 10 timer - maden står bare udenfor så længe i det store udendørs køleskab. Du kan være heldig, at det er væsken i kondensatoren, og så kan en tur på hovedet nogen gange redde sagen

Forhåbenligt er der igeng væske i kondensatoren.....

Er der utæthed på systemet, vil det ikke reager på denmåde. Men hvis fx termostaten er defekt, som det er i 90% af tilfældene, så vil den heller ikke reager på den måde.

Det som der er at kompressoren er ved at stå af, og så er det korrekt med at det er billigere med et nyt køleskab.

/Kenneth

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 20:05

Okay, jeg troede faktisk det var næsten sikkert det var termostaten... Men så er det nok meget godt jeg har bestilt nyt. Men for dælen Elgiganten er ikke nemme at få varer fra! De nærmeste centre har ikke den model hjemme jeg ville have, men for køb over 500 kr. var levering gratis, fint, jeg bestilte til levering... Så kan de først levere 25. januar ved ordinær bestilling... Så kunne man vælge expresslevering til 199 kr, så kunne jeg få allerede på onsdag... Men man skal være hjemme og modtage og skrive under i tidsrummet 8 til 17... Så det blev bestilt til levering hjemme hos min mor, som alligevel går på hjemme på pension, så kan jeg selv transportere det derfra... Men 8-17... Altså med så store ting er det da logisk man skal være hjemme... men så sæt dog mindst 2 tidsrum op! Nå ja, man kan jo bare gøre det bedre selv hvis man er utilfreds hehe...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:07

HansPedersen:
Nej i har selvfølgelig ret alle sammen i at det jo ikke er verdens undergang :) Selvfølgelig er det ikke det. Jeg skal nok bare generelt lære at være lidt mere tålmodig. Tålmodighed kunne jeg virkelig godt tænke mig man kunne købe! Er der nogen herinde der sælger det?

Ja sælger af dette er netop iværksættere/selvstændige

Jeg er ikke helt sikker på, du skal være iværksætter, så skal du i hvert fald have tålmodighed med disse.

http://raad-mal.dk/dr-nyheder

Venlig hilsen,

og håber du kommer over ”dine uheld”, og fremadrettet er godt for din tålmodighed

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)