Hejsa Jeg er ved at være lettere frustreret over hvordan uheldene rasler ned over mig. Jeg er desværre ikke iværksætter lige for tiden (har for år tilbage haft en webshop og pønser på en for tiden igen, men er ikke kommet så langt), men er ofte her på siden og har brug for at komme ud med lidt ØV! Og HVORFOR er lige JEG så uheldig i år... Nogle andre med uheldige historier må gerne dele, så jeg ik føler mig så alene :) Sidste weekend var jeg i Jylland, og da jeg kom hjem var der problemer med strømmen i min bolig. Nogle hovedsikringer ude i Seas´s bokse var sprunget og vi kørte på kun 3 ud af 4 faser i et par dage... (kort fortalt) Denne weekend begynder mit køleskab at være tosset. Temperaturen er nogle gange 15, andre gange næsten frost... Og den reagerer ikke rigtig når jeg stiller på termostaten... Man begynder at frygte hvad er det næste... Gasfyret... komfuret... bilen... suk.. Ja måske ik så relevant for denne side.. Men ØV hvor er det bare træls at starte 2012 på denne måde... MVH |
Hej
Lyder næsten som mit 2011, hvor mine to største kunder gik konkurs, Og jeg mistede 80% i omsætning.....Er så endt ud med et tap på 60% efterfølgende.
Men nu anser jeg ikke lige det som der sker for dig som det store. Jeg droppede bla. Stofa da jeg skulle være uden internet i 14 dage....kan jeg ikke leve med. Det skete i 2009. Og har idag telenor, og er stadig ikke telfreds.
Men alt alt ramler oven i et er absolut ikke usædvanligt, men tænk på hvor fedt det er når man kommer over det....
/Kenneth
Ps. har været ansat ved nrgi, og der hvad der ikke noget med at folk skulle vente på at få alle deres faser ind i huset. Om det så var lørdag søndag eller juleaften.