Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen plads til affiliate reklamer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

På min hjemmeside www.pengetjen.dk, er jeg så småt igang med at gøre den god og brugbar.
Jeg vil gerne have affiliate reklamer på siden, og få fjernet de få google adsense reklamer jeg har.
Siden er lavet i wordpress, og derfor har jeg ikke de store muligheder.

Er der muligheder for at man kan sætte et banner op under menuen, over, eller ude i siden? JEg vil rigtig gerne have sat et stort banner op på siden, men kan umiddelbart ikke rigtigt finde plads til det.

Jeg vil ikke have det skal være ude i menuen som går nedaf, da jeg føler det vil ødelægge udseendet. 

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:31

du kan inde i wordpress redigere kildekoden på siden (f.eks. header filen) og så tilføje banner koden der hvor du vil have den, det har jeg ihvertfald benyttet mig af før og det virker fint, lidt besværligt hvis man skifter banner tit men er det noget der skal være på i længere tid så er det nu nemt nok

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

Kan du/i ikke tage et kig på min hjemmeside, og se hvor i synes at et banner ville passe ind? - Er medlem af affiliate hjemmesider, så har muligheder for de fleste størrelser.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:06

Hej Casper,

Jeg bruger selv ad injection pluginnet, som kan hentes via plugin browseren. Den tillader dig at indsætte reklamer overalt. 

Det er værd at lege lidt med :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

Tak Christioffer, det vil jeg se på..

Nogle der har andre ideer til hvor jeg skal tilføje et banner på siden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Har fundet ud af hvordan jeg sætter dem ind, men hvor synes i de kunne passe godt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)