På min hjemmeside www.pengetjen.dk, er jeg så småt igang med at gøre den god og brugbar. Jeg vil gerne have affiliate reklamer på siden, og få fjernet de få google adsense reklamer jeg har. Siden er lavet i wordpress, og derfor har jeg ikke de store muligheder.
Er der muligheder for at man kan sætte et banner op under menuen, over, eller ude i siden? JEg vil rigtig gerne have sat et stort banner op på siden, men kan umiddelbart ikke rigtigt finde plads til det.
Jeg vil ikke have det skal være ude i menuen som går nedaf, da jeg føler det vil ødelægge udseendet.
du kan inde i wordpress redigere kildekoden på siden (f.eks. header filen) og så tilføje banner koden der hvor du vil have den, det har jeg ihvertfald benyttet mig af før og det virker fint, lidt besværligt hvis man skifter banner tit men er det noget der skal være på i længere tid så er det nu nemt nok
Kan du/i ikke tage et kig på min hjemmeside, og se hvor i synes at et banner ville passe ind? - Er medlem af affiliate hjemmesider, så har muligheder for de fleste størrelser.