Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du kapital til dit projekt ! tilbyder investering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Efter jeg har solgt min lejlighed i sverrige har jeg fået rådighed over noget kapital, det har givet næring til mit forretnings gen , derfor har jeg et stykke tid gået og tænkt på hvordan kapitalen kunne investeres fornuftig i forhold til ny foretningsmuligheder .

Jeg har besluttet at investere noget kapital i et eksisterende forretning som allerede har en indtjening i gang men som mangler evt kapital til at videre udvikling , på den måde vil risikoen være mindre frem for et projekt som kun er på ide bassis (men kan dog ikke udelukke et ny projekt hvis koncept jeg selv tror på)

Jeg vil ikke ud med hvor meget jeg vil investere her og nu kun når der ikke ligger et konkret projekt at tage stilling til, men vil dog kunne investere i en størelse orden som ligger over en 500000 kr eller under dette beløb, beslutning vil først bliv truffet når der er blevet lavet en risiko vurdering af et givende foretnings konceptet .

For at gøre det mere konkret fortrækker jeg noget indenfor IT men projekter indenfor andre forretningsområde vil også blive taget i betragtning. Min rolle i projektet er også noget vi kan tage en dialog omkring.

Ved ikke hvad der er mest optimalt om man skal tage en personlig møde med interesseret eller om jeg først skal have noget præsentation af forretnings konceptet, fortrækker det sidste da det er mest hensigtsmæssigt, send mig gerne en PM vedr forretnings konceptet .

Da dette indlæg sikkert er mangelfuld for informationer er i meget velkommen til at stille spørgsmål og få flere fyldsgørende oplysninger på en PM eller mailen hvis dette måtte have interesse

Send gerne en pm eller en mail på Be-real@hotmail.dk

Jeg ved ikke hvordan mit indlæg bliver modtaget men forventer dog seriøsitet for dette er grundlag for mit indlæg .

MVH

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:24

Hej

Vi får løbende henvendelser fra firmaer der mangler kapital og jeg vil derfor meget gerne tale med dig

Du er velkommen til at sende mig en mail på info@investeringsagenten.dk

God aften

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:36

Hej

Hvis du har kendskab til nogle spændende it startup er du meget velkommen til at kontakte mig.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:48

Mon det her er Jens Mollers nye profil

Lyder lidt som om den her profil vil snuse ideer

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:04

Hej,

Jeg har sendt dig en mail.

Det er godt nok uden for It-verdenen, og udenfor DK's grænser, men det bliver produceret og solgt i DK/Europa, og er både spændende, revolutionært og budget mæssigt MEGET lukrativt.

Håber at høre fra dig.

Rene Mikkelsen

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ADVARSEL!

Personen bag be real snuser kun, han skriver ALDRIG retur. Vi har forsøgt med 4 projekter fra hver sin bruger. Et af projekterne var direkte en test for at se hans reaktion, da der med garanti var gevinst på kort tid.

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 23:07

Hej

Du har sikkert send mig nogle luftig ideer og dem har jeg fra bedt da det ingen interesse har ellers har dine henvendelse været dybt useriøs du har sikkert  send mig det projekt vedr "en talende dildo" og andet skidt og du har sikkert fået et godt grin.

jeg bruger en masse tid på at sortere skidt fra kanal ked af hvis jeg ikke har fået svaret tilbage til de seriøse henvendelser jeg også har fået .

Kære 123klaus jeg har ingen interesse i at snuse til din ideer Jer er ud efter et konkret eksisterende projekt og ikke luftig ideer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)