Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside vurdering

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nikolaj,

Generelt en rigtig lækker hjemmeside.
Udover formalia som CVR-nummer, m.v., så er det eneste jeg krummer tæer over, at I vil placere 3.-partsreklamer på forsiden.
Det virker uprofessionelt, men jeg skal ikke kunne sige om det vil betyde noget for netop din målgruppe.

Håber du får vind i projektet :-)

// Sune

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 01:01

Hej Nikolaj. Jeg laver professionel feedback og kommer med rådgivning inden sites lanceres. Du er velkommen til at kontakte mig på dme@dmegraphic.dk

Rigtig god aften.

Mvh David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 01:15
Lykkebjerg:

Hvis du vil lave en webshop med game server hosting. Hvem havde du så tænkt skulle købe reklame på din side.

Du vil virke useriøs hvis du sætter reklame for Just-Eat eller noget andet. Hvis du vil have reklame så tag nogle reklame fra Euroads, Partner-Ads eller hvem dem som du vil bruge og sæt det ind. Du får ikke solgt det til nogle shop før du har mange besøgende. Hvorfor skulle de købe en reklame på forsiden som ikke er på alle andre sider. De vil miste hovedparten af dine kunder fordi de måske aldrig kommer til forsiden og dermed ikke ser deres reklame.

Hvis du havde tænkt en sådan stor reklame ødelægger du det bare for dig selv.

Når du kommer med noget halvfærdigt må du også være åben over man kommenterer det som mangler og så bare tage det med som du synes er ok. Man ved jo ikke om det noget som du har tænkt på eller ikke.

Hej Lykkebjerg,

Tak for svaret.

Mht. Reklamen så havde jeg tænkt på nogle web hosting firmaer, men kan se, at hvis det skal lykkedes, så skal jeg langt frem på markedet. I mellem tiden vil jeg benytte pladsen til noget andet spændende.

Jeg er altid åben overfor kritik og ændringer.

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 01:18
Blanye:

Kære Nikolaj,

Generelt en rigtig lækker hjemmeside.
Udover formalia som CVR-nummer, m.v., så er det eneste jeg krummer tæer over, at I vil placere 3.-partsreklamer på forsiden.
Det virker uprofessionelt, men jeg skal ikke kunne sige om det vil betyde noget for netop din målgruppe.

Håber du får vind i projektet :-)

// Sune

Hej Sune,

Tak for svaret.

Tak skal du have. CVR nr. Osv. skal nok komme online snarest. Mht. Reklamen så tjek det jeg skrev til Lykkebjerg.

Har fået din besked. Besvare dig senere i dag.

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 01:21
dmedme:

Hej Nikolaj. Jeg laver professionel feedback og kommer med rådgivning inden sites lanceres. Du er velkommen til at kontakte mig på dme@dmegraphic.dk

Rigtig god aften.

Mvh David

Hej David,

Tak for svaret.

Jeg kan godt prøve at kontakt dig og få noget professionelt feedback, men det bliver først lige inden siden officielt er 100% klar.

Geeked

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 08:57
Det vil give bedst mening lige op til lanceringen ja.
Jeg ser frem til at høre nærmere.

Rigtig god dag. :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)