Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside vurdering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er kommet godt igang med at lave hjemmesiden til min virksomhed, men jeg vil gerne have den vurderet før jeg går helt amok med en masse promotion. Hjemmesiden er ikke helt færdig endnu og produkter mangler også stadig at blive oprettet. Så lad venligst være med at tænke på at jeg fx. mangler nogle handelsbetingelser, men i stedet vurdere design, brugervenlighed, hvad er godt, hvad er knapt så godt osv.

Jeg håber på at I vil komme med nogle gode råd, så jeg kan få min hjemmeside perfekt ;)

Hjemmeside link: http://www.PH-Hosting.dk

/Nikolaj

Geeked

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:41

flot side.

Jeg synes at logo på forsiden er for stort. Jeg tror aldrig at jeg ville læse tekst i bunden af siden.

så mangler du link til sociale medier facebook osv.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 19:14

Tak for svaret.

Tak skal du have. Mener du banneret hvor der står PH-Hosting reklame plads?

Hvad mener du med at du aldrig vil læse teksten i bunden af siden? 

Mht. social medier, så er der i bunden af siden Smile en sted hvor der står: Her har du mulighed for at følge os på diverse sociale medier. Der har jeg dog kun tilføjet Steam da jeg ikke har oprettet en Facebook gruppe eller lign.

/Nikolaj 

Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34

der mangler cvr nummer på siden og adresse info dem kunne jeg ikke finde på kontakt siden

hvordan køber man jeres produkter jeg kunne ikke finde dankort på siden  og ikke engan bank nummer på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 19:47

Tak for svaret.

Hvis du læste hele mit indlæg vil du hurtigt finde ud af, at hjemmesiden endnu ikke er færdig. Det vil sige alle oplysninger m.v. ikke er oplyst endnu. Jeg bedte jer vurdere design og ikke indmad.

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 19:52

Hej Kenneth,

Tak mht. baggrunden.

Jeg vil ikke sige at logoet med blåt+sort er et direkte logo, da det bare er noget tekst med vores navn i 2 forskellige farver. Det andet er et banner, som der bliver erstattet med eventuelle sponsors når vi når så langt. 

Email osv. kommer senere, vi er som sagt ikke helt færdige ;)

/Nikolaj

Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:56

Nikolaj Stender:

Tak for svaret.

Hvis du læste hele mit indlæg vil du hurtigt finde ud af, at hjemmesiden endnu ikke er færdig. Det vil sige alle oplysninger m.v. ikke er oplyst endnu. Jeg bedte jer vurdere design og ikke indmad.

vis alt ikke er på siden endnu altså arbejde med gøre teksten mere overskuelig hvad er formålet med siden er svært at finde ud

dog er banner lige lovligt stort på siden , men jeg ved ikke hvor meget rettes på siden i teksten med mere og om det fjernes der står køb reklame  plads , det virker dog rimeligt useriøst at kunne købe næsten hele siden som reklame men jeg kunne heller ikke finde helt ud ad formålet med siden

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 20:06

Mikael christiansen:

vis alt ikke er på siden endnu altså arbejde med gøre teksten mere overskuelig hvad er formålet med siden er svært at finde ud

dog er banner lige lovligt stort på siden , men jeg ved ikke hvor meget rettes på siden i teksten med mere og om det fjernes der står køb reklame  plads , det virker dog rimeligt useriøst at kunne købe næsten hele siden som reklame men jeg kunne heller ikke finde helt ud ad formålet med siden

Hvis du ikke er game eller har interesse for game hosting, så er det svært at finde ud af selve formålet med siden. Så jeg går ud fra at du ikke er en gamer. Formålet er at sælge game/voiceservere til gaming folket. Bl.a. til spil som Counter-Strike: Source.

Mange har sagt det med banneret nu, så jeg vil prøve at gøre det mindre og redigere lidt i det.

Købe hele siden som reklame, ej det kan man dog alligevel ikke. Vi gør det muligt for interesserede at få en stor reklame plads som kan være med til at sikre at deres shop får den nødvendige reklame.

Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

Nikolaj Stender:

Mikael christiansen:

Hvis du ikke er game eller har interesse for game hosting, så er det svært at finde ud af selve formålet med siden. Så jeg går ud fra at du ikke er en gamer. Formålet er at sælge game/voiceservere til gaming folket. Bl.a. til spil som Counter-Strike: Source.

Mange har sagt det med banneret nu, så jeg vil prøve at gøre det mindre og redigere lidt i det.

Købe hele siden som reklame, ej det kan man dog alligevel ikke. Vi gør det muligt for interesserede at få en stor reklame plads som kan være med til at sikre at deres shop får den nødvendige reklame.

nu er den købs knap der jo der ikke og kan jo ikke vide om det er reklamer eller du videre andet sted til eller vil noget andet som du skriver er siden ikke helt færdig endnu

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:30

Hvis du vil lave en webshop med game server hosting. Hvem havde du så tænkt skulle købe reklame på din side.

Du vil virke useriøs hvis du sætter reklame for Just-Eat eller noget andet. Hvis du vil have reklame så tag nogle reklame fra Euroads, Partner-Ads eller hvem dem som du vil bruge og sæt det ind. Du får ikke solgt det til nogle shop før du har mange besøgende. Hvorfor skulle de købe en reklame på forsiden som ikke er på alle andre sider. De vil miste hovedparten af dine kunder fordi de måske aldrig kommer til forsiden og dermed ikke ser deres reklame.

Hvis du havde tænkt en sådan stor reklame ødelægger du det bare for dig selv.

Når du kommer med noget halvfærdigt må du også være åben over man kommenterer det som mangler og så bare tage det med som du synes er ok. Man ved jo ikke om det noget som du har tænkt på eller ikke.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)