Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af _ eller . i domænenavn... virker det ?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, jeg er helt enig i at man skal være hurtig - men det er der mange der har været hvilket gør at det er mere og mere naturligt at man går i andre baner. Jeg selv anvender et .nu fordi det er med til at definere det jeg laver- jeg er ekstern konsulent - mit domænenavn er dinkonsulent.nu -fordi det er det jeg er for den enkelte kunde.

Før .dk kom til Danmark i udgangen af 90´erne ville folk kun have .com selvom de kunne få .dk - det ændrede sig siden - i dag finder du virksomheder i DK på .eu/dk/com/nu/as og så er der dem med flere adresser. mange tog også .as da .dk ikke var ledig -fx. bryde.as etc. Så det er ikke nyt at man anvender andre TLD endelser i DK - for mulighederne på .dk alene er begrænset - herved ment hedder man Rasmus Ramskov er der to muligheder på .dk - rasmusramskov.dk og rasmus-ramskov.dk -. så er i to i Dk med det navn - er det hvem af jer der kommer først.

Det du kunne var at se om den form for ydelse du udføre er ledig på .dk og registrere  - domæner er også med til at optimere din hjemmeside i forhold til søgemaskiner - så et godt begreb eller form af dine ydelser kan optimere din hjemmeside i søgemaskiner.

herfra kan du gå lidt videre på .com/eu/nu eller hvilken endelse der nu passer dig bedst hvis .dk ikke er ledig.

Jeg skriver det for at belyse de muligheder der er og at du ikke kun behøver tænke .dk - er det det du vil skal du kun tage det som lidt information om domænernes verden:-)

Pøj pøj med det - det er ikke nemt at finde lige det navn man gerne vil have - det er jo dit firmas identitet på nettet - så bedste råd -tag dig den tid du har brug for så du får det navn du gerne vil have, ud fra de muligheder der er.

/pernille

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)