Jeg er lidt nysgerrig i at vide hvordan man får mange til at hente en app man har lavet til en smartphone? Hvad kan man gøre og hvordan vil man gøre for at få andre til at vide om den? Facebook? Google? andre medier eller?
Få den godkendt til Apple Appstore og Android market, lav en google+ og facebook side. Derudover kan du lave en hjemmeside/blog hvor du forklarer om app'en. Få også en twitter profil og begynd at tilføje alle de mennesker der snakker om Apps - så skal din app nok tage fart ;-)
Du starter med at sende mig en pressemeddelse..så når du ihvertfald et lille stykke af vejen:-) Brug evt presswire også. Det med at starte en blog selv er en god ide men det tager lang tid og meget arbejde hvis du vil findes på Google.
Jeg ville som det mindste i hvert fald oprette en dedikeret hjemmeside til din app. Derudover kan du sende den til app anmeldersider rundt omkring (der er rigtig mange) og kryds fingre for at de vælger din app til en feature.
Der er utroligt mange metoder man kan få sin app udbredt på og det kommer til dels an på hvilken slags app du har lavet.
Det er bare lidt en for sjov app her til at starte med, hvor der er 2 knapper man kan trykke på. Den ene skriver en tekst, mens den anden giver en 50/50 for at skrive "bang" og den anden hvor der står "click, you are lucky punk" så der er ikke noget vildt i den. Jeg øver mig stadig :)