Jeg er ved at bygge en ny ebutik (prestashop) og i den forbindelse skal der naturligvis være muligt at betale med alle de brugte kreditkort.
Er der nogle herinde der der er eksperter i opsætning af dette, jeg er helt grøn på området. Men tænker på der skal ansøges om indløsningsaftale og oprettes en betalings gateway og så går jeg ud fra det skal installeres et modul i backend på ebutikken og der skal laves testkøb.
Er der nogle der tilbyder hjælp til denne service, send gerne tilbud her i tråden eller pm.
Frederik, jeg er klar over at man skal have en aftale med PBS og en betalingsgateway, det skre jeg også i indlægget, det jeg søger er en der (mod betaling naturligvis) kan hjælpe med oprettelse, installation indtil det er fuld integreret i ebutikken.
Kristoffer Tanken har strejfet mig med kun at bruge paypal som gateway til kreditkortbetaling, havde det på min tidligere shop, men syntes bare ikke det virkede så troværdigt da kunderne tror man skal have en paypal konto. Men måske jeg skulle undersøge muligheden for at lave nogle gode exitpages.
Prøv evt. at kontakte http://www.euroline.se/ og få dem til at ringe dig op. Inde på hjemmesiden fremgår der ingen priser. Det skal man aftale individuelt. For mit eget vedkommende giver jeg 1,65% pr. transaktion og det er det.
Prøv evt. at kontakte http://www.euroline.se/ og få dem til at ringe dig op. Inde på hjemmesiden fremgår der ingen priser. Det skal man aftale individuelt. For mit eget vedkommende giver jeg 1,65% pr. transaktion og det er det.
Har du fået dankort support på din hjemmeside mod KUN at betale 1.65% per transaktion? Det lyder lidt for godt til at være sandt.
Edit: Læste lige på deres side, det virker ikke som om der er dankortsupport?
Det er korrekt, at Euroline ikke kan indløse de rene Dankort. Men VISA/Dankort vil blive indløst som et VISA-kort gennem Euroline. Langt de fleste anvender VISA/Dankort.
Vedrørende installering af betalingsmodulet i PrestaShop så kig på prestashopguiden.dk
Som snarlig webshop ejer, er jeg meget interesseret i den her debat. Hvorfor skulle jeg vælge eline over PayPal hvis det ikke giver mig flere korttyper? Er det et mere troværdigt selskab fra kunderne?