Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af kreditkortbetalinger på ny ebutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at bygge en ny ebutik (prestashop) og i den forbindelse skal der naturligvis være muligt at betale med alle de brugte kreditkort.

Er der nogle herinde der der er eksperter i opsætning af dette, jeg er helt grøn på området. Men tænker på der skal ansøges om indløsningsaftale og oprettes en betalings gateway og så går jeg ud fra det skal installeres et modul i backend på ebutikken og der skal laves testkøb.

Er der nogle der tilbyder hjælp til denne service, send gerne tilbud her i tråden eller pm.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 14:30

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, men mener at du skal have en aftale med PBS og derefter en udbyder.
Her kan jeg så anbefale www.epay.dk

Der må være nogle mennesker herinde, som kan supporte mig lidt op :) 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:02

Er det virkelig nødvendigt med PBS hvis ens butik er ny? Det eneste PBS giver dig over PayPal er det rene dankort.

Jeg har ingen ide. Synes selv at PayPal integrerer meget pænt med Prestashop, især når man customizer sine exitpages.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:15

Frederik, jeg er klar over at man skal have en aftale med PBS og en betalingsgateway, det skre jeg også i indlægget, det jeg søger er en der (mod betaling naturligvis) kan hjælpe med oprettelse, installation indtil det er fuld integreret i ebutikken.

mvh

Frank

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:19

Kristoffer Tanken har strejfet mig med kun at bruge paypal som gateway til kreditkortbetaling, havde det på min tidligere shop, men syntes bare ikke det virkede så troværdigt da kunderne tror man skal have en paypal konto. Men måske jeg skulle undersøge muligheden for at lave nogle gode exitpages.

Mvh

Frank

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:28
Quickpay har et forudprogrammeret modul til Prestashop, så det kan sættes let op. Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Confi.dk Skrevet kl. 17:10

Prøv evt. at kontakte http://www.euroline.se/ og få dem til at ringe dig op. Inde på hjemmesiden fremgår der ingen priser. Det skal man aftale individuelt. For mit eget vedkommende giver jeg 1,65% pr. transaktion og det er det.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:47

Lazydog:

Prøv evt. at kontakte http://www.euroline.se/ og få dem til at ringe dig op. Inde på hjemmesiden fremgår der ingen priser. Det skal man aftale individuelt. For mit eget vedkommende giver jeg 1,65% pr. transaktion og det er det.

Har du fået dankort support på din hjemmeside mod KUN at betale 1.65% per transaktion? Det lyder lidt for godt til at være sandt.

Edit: Læste lige på deres side, det virker ikke som om der er dankortsupport?

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:19

Det er korrekt, at Euroline ikke kan indløse de rene Dankort. Men VISA/Dankort vil blive indløst som et VISA-kort gennem Euroline. Langt de fleste anvender VISA/Dankort.

Vedrørende installering af betalingsmodulet i PrestaShop så kig på prestashopguiden.dk

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 15:16

Hej Morten,

Som snarlig webshop ejer, er jeg meget interesseret i den her debat. Hvorfor skulle jeg vælge eline over PayPal hvis det ikke giver mig flere korttyper? Er det et mere troværdigt selskab fra kunderne?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)