Jeg synes som Casper også at siden i sin nuværende form er meget rodet - det er svært at få mine øjne til at fokusere et sted, der er så mange steder på siden der råber "se mig - se mig!" at det er svært at bare sidde og kigge på siden.
Jeg ville gøre noget ved den røde skrift "onlineindkomst" som står midt over en masse linjer, få et sejt banner eller sådan noget lavet og sæt det i stedet for.
Dit reklamebanner i toppen konverterer af helvedes til, det er bevist en milliard gange at folk er begyndt fuldstændig at ignorere de traditionelle bannere. Udnyt det ved at få lavet dit logo og få det til at fylde toppen af siden. Sæt så dine reklamer i siden eller andre steder.
Jeg ville enten slette Nyhedssektionen eller gøre den meget mindre, eller alternativt flytte den ud i midten af siden - det er meget almindeligt. Pas også på med at bruge alt for mange skrifttyper eller variationer - det skaber også uro i billedet.
Ellers synes jeg faktisk du har en solid base, kan især godt lide de store menuobjekter - det er stilrent og lækkert.