Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gøre dig til den BEDSTE på sociale medier!

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

JoomlaGuru:
Min umiddelbare opfattelse er at folk er meget mere villige til at dele denne side, end firmaets egen.
Projektet er dog ikke så langt undervejs at jeg kan konkludere om det har været besværet værd, men hvis man ser det som en langsigtet investering tror jeg helt klart på konceptet.

Tak for fedt input!

Link mig gerne til de 2 sider, så jeg kan se hvad du går og roder med til hverdag :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:01

Ser spændende ud :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Kristoffer Hjerrild:
Ser spændende ud :-)

LIKE! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Inden vi for alvor starter med rådgivning om, hvordan virksomheder af alle størrelser kan værdiskabe gennem sociale medier, så skal vi lige ind og se på den sociale bruger et par gange til. Det er nemlig et helt afgørende område i forhold til, hvordan virksomheder bør håndtere sociale medier i en overordnet strategi.

I den her video kan du høre om, hvorfor du og jeg egentlig anvender sociale medier!

Jeg håber du vil hoppe ind på vores side og følge med, så du kan værdiskabe for din virksomhed, når det 'rigtigt' går løs i næste video.

https://www.facebook.com/pages/U28-Social-Media/287569111290225 

Vi tales ved :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Virksomheder og personlige brands kan både lugte og nærmest mærke sine potentielle kunder gennem sociale medier idag. Lysten til at ville eksponere sit budskab er enorm og mange virksomheder kan ikke stå imod! For at imødekomme dette har man skabt interne restriktioner, der lyder på alt ligefra, at en virksomhed må markedsføre sig i hver udsendte 3 post til, at de bør poste 9 før de må pushe!) Det er et kæmpe problem i forhold til en relationsdannelse - hør hvorfor!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

Spørgsmål til jer med en facebook page. Tager I jer tiden til at skabe relationen eller er problemet, at I ikke har folk at knytte en relation til inde på jeres facebookpage ?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  Internet Factory ApS Skrevet kl. 21:39

Skide fedt inititativ. Den følger jeg lige med i :) 

(Men jeg liker den ikke på facebook, for alle mine venner må ikke vide at jeg er nørd ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32

Martin Mahs:
Skide fedt inititativ. Den følger jeg lige med i :) 

(Men jeg liker den ikke på facebook, for alle mine venner må ikke vide at jeg er nørd ;) 

Fantastisk - kom endelig med input og spørgsmål, hvis du har nogle undervejs i processen.

Haha, point taken - at være nørdet på den cool måde er btw. super 'in' i øjeblikket :p

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 18:47

Selve emnet om at være "offentlig nørd" eller ej, er sådan set et ret godt udgangspunkt for endnu en video imo. Alle kan "lide" IMDB, men tør folk at kunne lide diverse subkulturelle emner?

Det bliver spændende at se om Google Plus indtager en væsentlig del af Facebooks marked, med deres cirkler og whatnot.. De har ihvertfald fat i noget vil jeg vove at påstå. Det er dog lige indviklet/kringlet nok kontra facebook at jeg personligt vil benytte det i denne beta udgave (Derved ikke sagt kunderne ikke får en firmaprofil klasket sammen)

Jeg har flere gange skulle vurdere om det var værd at bruge ekstra tid på sociale medier til sider som ikke nødvendigvis er de mest familievenlige eller delbare. For ofte skal der skabes helt nyt indhold, med en anden indfaldsvinkel og det er jo ekstra arbejde og omkostninger.. Men tør man undlade at benytte de sociale medier i denne tid og alder?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:59

Følger også lige med her ;-) 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)