Du skal tage kontakt til din kommune for at få detaljer. Jeg tror de fleste kommuner outsourcer aktivering, - og muligvis kan du blive en del af en rammeaftale eller lign.
Måske kan dette udbudsmateriale fra Københavns Kommune være dig behjælpelig.
Jeg mener der pt. er fokus på at formindske netop den type aktiveringskurser, da mange har været både userøse og ubrugelige. Jeg mener faktisk at de helt vil afskaffe muligheden for private aktiveringskurser. Kan bare ikke huske hvor jeg har læst det.
Helt enig, der er fokus på ihvertfald at fjerne de useriøse paintball/kanindræber setups, dette vil dog være meget målrettet imod retail/kommunikation og ledelse deraf.
Jeg har mulighed for at komme i praktik, og jeg vil derfor søge at komme i praktik i en virksomhed der allerede idag, tilbyder denne type kurser. Så må vi se om jeg kan blive klogere på dette område.
For det første er jeg ked af at høre, at du er uden arbejde og særligt igennem så lang tid.
Jeg er dog meget positiv over, at du stadig har gåpåmod nok til at gå igang med nye projekter.
Din ide er endda meget interessant, særligt da der jo pt. er en række useriøse spillere på markedet som skal have sparket. Det er virkelig usmageligt at udnytte arbejdsløse til at tjene nogle lette penge.
Hvis jeg var dig, så ville jeg tænke over, hvilke problemer du selv har som arbejdsløs. Jeg ser foreksempel det største problem hos mange arbejdsløse, som værende manglende selvtillid og selvværd. Før man har fået det har man ingen mulighed for at komme videre i mine øjne.