Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig salgskonsulent og prof. pokerspiller søger forretningsforbindelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Smile

Min ven skrev herinde for et par dage siden, men havde lidt bøvl med at få lagt et indlæg op, da den ikke viste hele indlægget - siden da er jeg også kommet med på idéen, og skriver derfor et nyt indlæg på vegne af os begge to.

Hvorfor dette indlæg?
Vi er 2 unge gutter på 20 og 21, der brænder enormt for at blive succesfulde iværksættere. På bagrund af dette søger vi et netværk, der kan hjælpe os i opstarten, både med hensyn til idéer og planlægning, samt generelle forbindelser osv.

Lidt om os selv:

MartinØrum:

Jeg har gennem de sidste 2 år arbejdet som telefonsælger hos OnLine Telemarketing ApS, hvor jeg for halvandet år siden blev forfremmet til salgscoach. Min primære opgave som salgscoach er at coache sælgere i diverse salgsteknikker indenfor telefonsalg. Derudover underviser jeg også i salgskurser i samme firma.

Jeg er ligeledes salgskonsulent hos Danmarks største webbureau, DanaWeb A/S, hvor jeg beskæftiger mig med opsøgende salg. Her har jeg fået noget erfaring med kundehåndtering, kundemøder og ikke mindst en vis mængde forretningsforståelse indenfor IT-branchen og markedsføringnettet.

ImYourBoss: 
Jeg kommer til at citere mig selv lidt fra den anden tråd jeg oprettede, men føler det er hensigtsmæssigt når vi nu skriver i én samlet tråd og det andet var lidt uoverskueligt pga. manglende tekst.
Igennem de sidste 3 år, har jeg levet på fuldtid som professionel pokerspiller og haft enorm succes med det indtjeningsmæssigt. Jeg har derudover coachet over 15 personer i spillet - også med god succes.

Jeg føler, at jeg ud fra ovenstående, kan drage nytte af min hårde arbejdsindsats, mine "kreative" egenskaber og ikke mindst min selvstændighed, når det kommer til iværksætteri, således at jeg også kan få succes i dette.

Fordele ved kontakt til os
Da vi begge har erfaring indenfor beskrevne områder, er vi derfor villige til at tilbyde vores ekspertise til jer, såfremt I ønsker at hjælpe os med opstart af virksomhed.

Kontakt os
Hvis I har erfaring og/eller succes med iværksætteri, og finder disse to profiler interessante, er I mere end velkomne til at besvare tråden eller sende en privat besked til en af os.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:29
Jeg vil mene at det var en god ide om i kom med konkrete "input" til vilken for af "virksomhed" i ønsker starte.

I har måske selv nogle idéer ?

Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29

Har sendt en PM til dig.

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38

Vi har nogle idéer, men det er langt fra i orden so far.

Vi søger derfor nogle, der kan hjælpe os med at udvikle de idéer, altså fra idé til handling. Derudover leder vi også efter folk, der har erfaring med at starte egen virksomhed, eller blot har haft succes med et eller andet.

Det er svært at komme med konkrete eksempler på de idéer vi har, da de endnu kun er under udarbejdelse, hvilket vi behøver hjælp til.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:47

jeg har sendt en PM (:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)