Hej Aminoer. Hvorfor dette indlæg?
MartinØrum: Jeg har gennem de sidste 2 år arbejdet som telefonsælger hos OnLine Telemarketing ApS, hvor jeg for halvandet år siden blev forfremmet til salgscoach. Min primære opgave som salgscoach er at coache sælgere i diverse salgsteknikker indenfor telefonsalg. Derudover underviser jeg også i salgskurser i samme firma. Jeg er ligeledes salgskonsulent hos Danmarks største webbureau, DanaWeb A/S, hvor jeg beskæftiger mig med opsøgende salg. Her har jeg fået noget erfaring med kundehåndtering, kundemøder og ikke mindst en vis mængde forretningsforståelse indenfor IT-branchen og markedsføring på nettet. ImYourBoss:
|
Dygtig salgskonsulent og prof. pokerspiller søger forretningsforbindelser
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
I har måske selv nogle idéer ? |
Vi har nogle idéer, men det er langt fra i orden so far. Vi søger derfor nogle, der kan hjælpe os med at udvikle de idéer, altså fra idé til handling. Derudover leder vi også efter folk, der har erfaring med at starte egen virksomhed, eller blot har haft succes med et eller andet. Det er svært at komme med konkrete eksempler på de idéer vi har, da de endnu kun er under udarbejdelse, hvilket vi behøver hjælp til. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)