Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min blog er kommet op!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er lang vej endnu, men hvis du arbejder ihærdigt kan du nå målet, tror nu ikke lige det bliver i næsye uge, men i fremtiden.

Held og lykke med det :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager tingene som de kommer, så må jeg jo tage den derfra! Ja der kommer nok til, at tage noget tid, men jeg vil arbejde for det! :-D

- Mange tak!

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Ja der kommer nok til, at tage noget tid, men jeg vil arbejde for det! :-D

Man starter jo ikke bare med at være expert i wordpress, det kræver arbejde og ikke mindst interessen. Wordpress er let tilgængeligt men er svært at mestre, det helt fantastiske ved wordpress er man lærer noget nyt hver dag først lærer man at lave en blog og om 2 år sidder du måske og arbejder på at lave en søgemaskine det er ihærdighed og interesse der skal til.

  Der er jo en hel hærskare af gode aminoer der kan sætte en blog og tjene lidt penge på det og hvis du fortsætter med wordpress og dygtigører dig kan du måske også gøre det om 1 år.

 Jeg ønsker at starte en form for social hjemmeside som jeg har udtænkt, selvom jeg er god til wordpress, kan jeg ikke selv lave siden uden meget hjælp. Jeg vil skyde på der måske er 2-3 software huse her på Amino kan løse opgaven ud af de måske flere hundrede her på Amino der tilbyder at lave wordpress sider.

 Alle kan være med i Wordpress spørgsmålet er bare på hvad niveau, det gør wordpress fantastisk.

Take Care

Simon

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa!

Nu har jeg brugt wordpress i noget tid, så jeg har et lille kendskab til det, men ikke sådan kodningen i det, det er rigtig nemt at starte med, og er et dejligt system! Jeg har været gang i noget tid, og har haft projekter før hen, så jeg er ikke helt dum på området.

 Men du har ret!

mange tak for svaret!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Dejligt at du nu er kommet i gang med en blog, så du kan få lidt kendskab til, hvordan det hele er sat op og fungerer. Det giver en god omgang erfaring til den næste gang! 

Dog er jeg lige nysgerrig omkring et punkt. Jeg har tidligere set dig oprette tråde, hvor du var meget opsat på at lave interviews med iværksættere. Er det noget du har tænkt dig, vil komme til at foregå på denne blog, eller på et andet site? Eller har du forlagt idéen igen? Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja din hjemmeside er også fin men lider virkeligt under der intet indhold er : ) . Luk wordpress og amino ned et par dage. Tag dit camera og skyd nogle billeder som det flotte du tog af solnedgangen, selvom ikke alle billeder er super så læg dem op i et galleri og beskriv med tekst feks. elskovsøen en lørdag aften med en smuk solnedgang.

  Fortsæt det gode arbejde

 

Simon

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Jo altså regner måske, med at det kommer hen af vejen jo mere bloggen den vokser og sådan! Jeg håber ihvertfald stadig på det, da jeg finder det virkelig spændende!

Simon:

Det har jeg også tænkt mig, at lave sådan et galleri, jeg elsker at tage billeder!

 

mange tak for svar

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)