Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2000,- til Markedsføring - Hvad er bedst?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg tænkte at jeg ville prøve at smide 2000kr i lidt markedsføring..

Jeg har sådan set ikke før brugt penge på facebook, SEO osv. Har engang smidt 400kr i Adwords der kun gav et enkelt salg...

Men hvad vil give mest tror i?

Vil 2000kr's SEO give godt? eller facebook ads for samme beløb? Eller skal man dele det lidt op?

Kom med dit input og evt. giv til kende hvilke ting du har fået mest ud af..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:43

Hej Richard

Jeg smider dig lige en PB, tror jeg har noget for dig..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 23:21

Som SEO mand vil jeg helt sikkert anbefale det. Det er noget du også får glæde af efter pengene er brugt :D

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

"Would you tell me, please, which way I ought to go from here?"
"That depends a good deal on where you want to get to," said the cat.
"I don’t much care where--" said Alice.
"Then it doesn’t matter which way you go," said the Cat.
"--so long as I get SOMEWHERE," Alice added as an explanation.
"Oh, you’re sure to do that," said the Cat, "if you only walk long enough."

Citatet er fra Alice in Wonderland.

Hvad er det for et mål du vil opnå? Det ville jeg gøre mig selv klart først - og først derefter se på vejen dertil.

Skulle jeg alligevel give et råd, så ville jeg bruge 1600 (mener jeg det er) på at købe Rosenstands Ad-Lex og SEO-lex. Derefter rive en aften ud af kalenderen og brygge en stor kande kaffe. I bøgerne finde du anvisninger til at lave tingene selv. Hvis du beslutter ikke at ville det, så sætter de sig i stand til at gennemskue hvad det tilbud du får stukket i hånden indeholder.

De sidste 400 kan du dele med 200 på AdWords budgettet og 200 til en buket blomster til konen for at være fraværende en aften (mindst).

Søren

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:56

Du kan benytte en kupon når du opretter din Adwords konto. Det giver dig 400 DKK (mener jeg) til gratis markedsføring på Adwords.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hvis jeg var dig så ville tage de der penge og købe en kvalitets mikrofon + et beat maker program eks. (fruity loops) og dernæst så ville jeg begynde at rappe også uploade nogle rap videor på youtube

Se selv her

og guttenberg bag disse videor var tjotalt ukendt før den første af disse videor udkom :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:57

jeg ville starte med at blive amino.dk plus

få det der gratis seo kapitel igennem der læse det

læse begge udgaver seo bøger af  http://www.seo-lex.dkog  af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ begge har desuden en masse viden på deres blogs og 2000 kroner er ikke meget jeg spare op til jeg havde mere og det går lang tid og læse disse bøger

efterfølgende ville jeg knokle løs med siden hver gang i tvivl ville jeg poste her på amino,dk selv ved læste bøgerne kan man aldrig vide alt

arbejde der ud ad og lav verdens bedste side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:35

Hej Richard.
Hvilket medie du skal reklamere i afhænger jo kun af din målgruppe. Undersøg eventuelt hvor stor en del af dine kunder der også bruger facebook og om de også benytter sig af facebook's annoncer.

Personligt tror jeg at dit udvalg af produkter svarer godt til en moderne facebook bruger og facebook sørger helt selv for at annoncerne rammer de rigtige mennesker.

Du kan blive lidt klogere på facebook annoncer her, se fra omkring 25min-35min

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen... Først, tak for jeres respons.. ( Også dem med PM : -))

Mikael - Jeg ER plus medlem??

Jeg ved godt at det afhænger af ens målgruppe, det klart hvilke medie der bruges her.. Og havde egentlig tænkt på en masse Facebook annoncer med godt fang, som vil skabe lidt trafik og forhåbentlig flere salg.

Mit mål er at blive set og få salg, kort sagt. Skabe noget trafik, blive set på markedet..

Hvis man markeds penetrerer - ville facebook jo være klart det bedste til dette formål! Men hvad har folk af erfaringer med facebook ads??

Man kunne jo også bruge PartnerAds og så smide nogle penge i nogle salg derfra...

Spurgte fordi jeg er i tvivl om Facebook kontra Adwords - er det bare pengemaskiner?? Jeg har før smidt penge i Adwords og fik dertil en rabat kupon ( Så kan ikke bruge flere kuponer ) .. Det gav lidt, men minimalt .. Måske også pga. selve kampagnen ikke var iorden...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:55

Richard:
Har engang smidt 400kr i Adwords der kun gav et enkelt salg...

Brug de 2.000,- kr. på det søgeord og den annonce der gav salget. Jeg går ikke ud fra at alle 400,- kr. blev brugt på det samme ord.

AdWords koster i starten, indtil du finder lige præcis de søgeord og sætninger, der konverterer til salg. Ud med det der ikke virker og behold de annoncer og søgeord der skaber salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)