Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2000,- til Markedsføring - Hvad er bedst?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Richard:
Har engang smidt 400kr i Adwords der kun gav et enkelt salg...

Brug de 2.000,- kr. på det søgeord og den annonce der gav salget. Jeg går ikke ud fra at alle 400,- kr. blev brugt på det samme ord.

AdWords koster i starten, indtil du finder lige præcis de søgeord og sætninger, der konverterer til salg. Ud med det der ikke virker og behold de annoncer og søgeord der skaber salg.

Nej det var på mange ord, men de fleste populære ord i min branche er ret dyre pr. klik .. Og hvis man kun har 400 kr, så bliver de klik hurtig brugt op.. SÅ kan man selvfølgelig prøve at finde alternative ord, men det vil tage sin tid med Adwords..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Jeg kan give dig et godt tilbud på en iHuman, hvor vi bruger en mand/kvinde som er i super form, som kunne tage imod dine besøgende og levere dit budskab korrekt.

Du kan prøve og forestille dig en effekt det får når man kommer ind på din side og der dukker en fitness model op med det rigtige manuskript og som motivere dine besøgende til at handle produkter på din side.

Du vil også kunne bruge din iHuman på din Facebook.

Hvis du er interesseret kan du altid lige sende en besked, så finder vi en pris til dig.

Du kan se produkterne her: www.iHuman.dk

Og på Facebook her: www.Facebook.com/ihumandk

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)