- Er det muligt at finde et site, hvor du bare henter reklamerne og smider dem ind på din egen side? Et site hvor der bare står hvad man får for hvert unikt klik, og så linker du bare...?
- Kan man designe sine egne PPC-knapper (uden at vildlede self.), eller er det kun muligt at bruge kundens?
Håber jeg har gjort dem forståelige nok. på forhånd tak.
- Er det muligt at finde et site, hvor du bare henter reklamerne og smider dem ind på din egen side? Et site hvor der bare står hvad man får for hvert unikt klik, og så linker du bare...?
Det du leder efter er et såkaldt affiliate netværk. Eksempler kan være Euroads, Tradedoubler, Iqmedier, Partnerads og jeg kunne blive ved. Tag at søg på Google efter affiliate netværk eller noget lign. og der skulle komme tonsvis af resultater op.
jannox:
- Kan man designe sine egne PPC-knapper (uden at vildlede self.), eller er det kun muligt at bruge kundens?
Måske forstår jeg ikke spørgsmålet. Men du skal selvfølgelig bruge de bannere som kunden har lavet, og som du finder på det pågældende affiliate netværk's hjemmeside.